مدیران ارشد بانک ایران زمین با کارکنان شعب استان های خراسان رضوی و شمالی دیدار کردند

با هدف انتقال دانش و افزایش سطح آگاهی کارکنان در انجام امور بانکی، گردهمایی مدیران ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ستاد و شعب استان های خراسان رضوی و شمالی برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، در این گردهمایی محمدرضا ادبی مشاور مدیر عامل ضمن بررسی پتانسیل های موجود در بخش صنعت و کشاورزی و معادن، بر حرکت روسای شعب برای شناسایی و جذب مشتریان ارزنده بخش های مختلف اقتصادی استان تاکید کرد.

وی افزود: بعد از ظرفیت سنجی دقیق اعتباری و صدور مصوبه در ارکان عالی اعتبارات، پیگیر اعطاء تسهیلات و تزریق منابع بانک به این بخش ها هستیم.

در ادامه جلسه مسعود مهردادفر معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با اشاره به وضعیت صنعت در استان و هدایت منابع بانک به سمت تولید و اشتغال ملی، راهنمایی لازم را در جهت شناسایی و جذب مشتریان دارای ظرفیت و صورت های مالی شفاف ارائه کرد.

در این دیدار مجید رضی زاده معاون مالی و پشتیبانی با تشریح چشم اندازها و اهداف بانک گفت: با توجه به تمهیدات ایجاد شده از سوی مدیران عالی بانک، در آینده نزدیک شاهد تسریع در اعطای تسهیلات به مشتریان خواهیم بود.

در ادامه حسین درویش ها مدیر امور اعتبارات ضمن بررسی عملکرد اعطاء تسهیلات استان خراسان رضوی و مقایسه با سایر استانها، برگزاری دوره های آموزشی بخش تعهدات (اعتبارات اسنادی داخلی – ضمانت نامه) حائز اهمیت بیان کرد.

محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها هدف از برگزاری این دیدار را ایجاد روابط نزدیک و صمیمی میان همکاران شاغل در صف و ستاد با مدیران ارشد بانک بیان کرد و گفت: امید است با استفاده از تجارب مدیران بتوانیم گامی موثر در رسیدن به اهداف تعیین شده برداریم و باعث درخشش نام ایران زمین در نظام اقتصادی کشور باشیم.

ابوالفتحی و حاجی زکی روسای ادارات آمار و اطلاعات اعتباری و اداره نظارت بر اعطای تسهیلات در این دیدار، با تحلیل نحوه اعطاء تسهیلات و تمرکز آن در ستاد استان، افزودند: برای اصلاح حدود اختیارات اجرایی در شعب گام های اساسی برداشته خواهد شد.

در پایان میثم شمس آبادی مدیر شعب استان به بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد استان در بخش های مختلف منابع، مصارف، تعهدات و مطالبات پرداخت.

شایان ذکر است در این سفر از کارخانجات لوازم خانگی کلور (تولید کننده انواع یخچال و یخچال فریزر خانگی) واقع در شهرک صنعتی خیام نیشابور و بازدید ویدئویی از شرکت ایران شرق صورت گرفت و طی جلسه ای با جلالیان مدیرعامل شرکت به مسائلی از جمله ارائه خدمات اعتباری پرداخته شد و مقرر شد در راستای حمایت از صنایع داخلی مولد و با هدف رسیدن به خودکفائی حمایت های اعتباری در چارچوب ضوابط بانک از مجموعه به عمل آید.

کد خبر 138769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha