صدرو سالانه ۱۵۰۰ تن قطعه ریخته گری ایران خودرو به بلاروس

تفاهم نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت اپتیماتک از شهر مینسک بلاروس برای صادرات سالانه ۱۵۰۰ تن قطعات ریخته‌گری منعقد شد.

به گزارش پرشین خودرو، به موجب این تفاهم‌نامه قرار است که چندین قطعه ریخته‌گری توسط ایران خودرو برای شرکت اپتیماتک تامین و تولید شود و ایران خودرو تبدیل به تامین کننده این شرکت بلاروسی شود. آغاز این همکاری با تامین دو قطعه خواهد بود و به تدریج تعداد قطعاتی که توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو برای شرکت اپتیماتک تامین می‌شود افزایش خواهد یافت.

میزان سفارش در ابتدای کار ماهانه ۱۲۵ تن خواهد بود که به مرور سالانه به ۱۵۰۰ تن خواهد رسید.

محمدرضا فلسفی رییس صادرات قطعات ایران‌‌خودرو در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: تمامی مراحل طراحی قالب‌ها و مدلینگ‌ها در ایران انجام می‌شود و پس از تایید نمونه‌های اولیه و یک روز خط، تولید انبوه آن‌ها آغاز خواهد شد و به شرکت اپتیماتک صادر می‌شود.

وی افزود: قطعاتی که به موجب تفاهم میان ایران‌خودرو و شرکت اپتیماتک تولید می‌شود، قطعات مربوط به خودروهای عرضه شده به بازار روسیه هستند.

نماینده شرکت اپتیماتک نیز در این‌باره گفت: این شرکت در بازار روسیه و بلاروس فعالیت می‌کند و برای خطوط تولیدی بزرگ بسیاری از خودروسازان در این دو کشور قطعه تامین می کند.

وی ابراز امیدواری کرد، در همکاری با ایران خودرو بتوانیم تولید با کیفیت‌تری داشته باشیم و قطعات لازم را برای خطوط تولید خودروسازان تامین کنیم.

نماینده شرکت اپتیماتک اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای مطرح کردن شرکت ایران خودرو در روسیه و بلاروس انجام خواهیم داد.

کد خبر 138839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha