انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی بیمه سینا

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا، طی حکمی بهمن علی بخشی را به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی بیمه سینا منصوب کرد.

به گزارش پرشین خودرو، طی مراسمی با حضور عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل، داود کریمی قائم‌مقام اجرائی مدیرعامل، فرهاد فرخی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، بهمن علی‌بخشی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی بیمه سینا معرفی شد.

مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی بیان داشت: ایجاد وحدت رویه در اطلاع‌رسانی شفاف، صریح و پاسخگویی صادقانه به ذینفعان شرکت، ارائه تصویری منصفانه و غیرمخدوش از عملکرد خانواده بزرگ بیمه سینا در افکار عمومی، برنامه ریزی مبتنی بر تحول و نوگرایی در فرآیندهای اطلاع رسانی و تحرک بخشی به حوزه های مختلف روابط عمومی و تلاش در جهت تقویت، پویایی، هماهنگی و هم افزایی با سازمان ها و نهادهای مرتبط را از جمله انتظارات مجموعه از روابط عمومی است.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا عنوان داشت: انعکاس هوشمندانه و هنرمندانه اخبار و اطلاع رسانی ها توسط روابط عمومی به ذینفعان، سهم بسزایی در به ثمر رسیدن موفقیت‌ها و دیده شدن تلاش‌های تمامی کارکنان شرکت دارد.

علی‌بخشی سرپرست روابط عمومی بیمه سینا ضمن تشکر از حُسن اعتماد مدیرعامل شرکت، حضور و وجود روابط عمومی را یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر عنوان و تصریح کرد: روابط عمومی را نباید صرفاً در مقیاس یک ساختار دید بلکه یک رویکرد است که می‌تواند شرایطی را فراهم آورد که کارکنان، مشتریان و ذینفعان سازمان را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت دهد.

بر اساس این‌گزارش: بهمن علی‌بخشی از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی، کارشناسی ارشد روابط عمومی و دانشجوی مقطع دکتری مدیریت رسانه (نگارش رساله) و مدرس سواد رسانه‌ای است که تجارب مرتبط رسانه‌ای و مقاله‌های متعددی در زمینه روابط عمومی و مدیریت رسانه دارد.

کد خبر 138958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha