کد خبر 139531
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مجلس مخالف انحصار واردات خودرو است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در خصوص نوع خودروهای وارداتی هیچ انحصاری قائل نشده است و انتظار می رود واردات خودرو متناسب با مطالبات مردم صورت گیرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، روح الله عباسپور با اشاره به گام مجلس در راستای واردات خودرو درباره روند اجرای قانون بیان کرد: مجلس قانون واردات خودرو را تصویب کرد که ساز و کار واردات خودرو نیز در این قانون دیده شده است و دولت وظیفه دارد واردات خودرو را انجام دهد و با افکار مردم در زمینه واردات خودرو بازی نکند.

مجلس مصمم به واردات خودرو در چهارچوب قانون است

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در ادامه با بیان اینکه آئین نامه اجرایی نوشته شده برای واردات خودرو اشکالاتی دارد، اظهار کرد: رئیس مجلس سه ایراد را به این آیین نامه وارد دانست و در نامه ای به دولت ابلاغ کرد. ما انتظار داریم وزارت صمت هرچه سریع تر اشکالات را برطرف کرده و به سرعت برای واردات خودرو اقدام کند.

مجلس مخالف انحصار در واردات خودرو است

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایجاد محدودیت و انحصار در واردات خودرو نظر مجلس نیست. قطعا اگر بنا باشد در واردات نیز انحصار ایجاد شود قطعا مجلس ورود خواهد کرد و از قانون خود دفاع می کند، از سوی دیگر در خصوص نوع خودروهای وارداتی نیز مجلس در قانون قائل به واردات خودرو از کشورهای خاصی نشده و واردات خودرو باید متناسب با مطالبات مردم صورت گیرد.

کد خبر 139531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha