ارائه خدمات متنوع امدادی محصولات ایران خودرو با یک تماس

با سرد شدن تدریجی هوا و آغاز پیک بررسی فصلی خودرو، مالکان خودرو به خصوص محصولات ایران خودرو باید به نکات مهمی توجه کنند که از جمله مهمترین آن‌ها مباحث مرتبط با دریافت خدمات امداد خودرو است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سال‌‌های زیادی است که استفاده از خدمات امداد خودرو در میان مالکان خودرو فراگیر شده است اما از شیوع ویروس کرونا این خدمات وارد دوره جدیدی از فعالیت‌های کاری شد.

با شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز خدمات حضوری، ارائه خدمات خودرویی در محل خودروسازان توانست نیاز بسیاری از مالکان خودرو را برطرف نماید.حال که مردم دنیا با قرنطینه خداحافظی کرده‌اند؛ این خدمات به واسطه آسودگی که برای مالکان خودرو ایجاد کرده است همچنان ادامه دارد و هر روز گستره بیشتری را در برمی‌گیرد.

هم‌زمان با آغاز فصل سرما و فرارسیدن زمان بازدید فصلی خودرو لازم است تا مالکان محصولات ایران خودرو نکات مهمی را درمورد نگه‌داشت خودرو مورد توجه قرار دهند. طیف متنوعی از خدمات خودرو در محل، تنها با یک تماس با مرکزتماس امدادخودروایران برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو  قابل ارائه میباشد.

سابقه ارائه خدمات در محل شرکت امدادخودروایران به بیش از دو دهه گذشته باز می‌گردد که در دوران کرونا خدمات متنوع جدیدی متناسب با نیازهای مشتریان افزوده شد.

طیف گسنرده خدمات امدادی در محل، از بازدید و انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو تا تعمیر و راه اندازی خودرو و خدمات در حوزه آپشن را در بر می‌گیرد. ساده‌ترین راه دریافت خدمات از امدادخودرو ایران به یاد داشتن شماره تلفن 096440 (بدون پیش شماره) یا نصب اپلیکیشن‌های ایساکو یا بسپر روی گوشی‌های هوشمند است. راه دیگر دریافت خدمات نیز مراجعه به سایت‌های www.096440.com یا www.bespor.com و ثبت درخواست خدمت موردنظر است.

در تماس با امداد خودرو ایران می‌توانید طیف گسترده‌ای از خدمات در محل را دریافت کنید که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

خدمات متنوع امدادی محصولات ایران خودرو با یک تماس، امداد خودرو ایران 

 

  تعویض و عیب یابی باتری در محل

امروزه مراکز خدمات و تعمیر خودرو در محل، با اولین تماس و یا ثبت در اپلیکیشن‌های موجود به کمک آمده و عیب باتری را به شکل اساسی برطرف می‌کنند. از این رو شاید بهتر است بگوییم به همراه داشتن اطلاعات یکی از مراکز خدمات خودرو در محل، از واجبات رانندگی است.

  

خدمات متنوع امدادی محصولات ایران خودرو با یک تماس، امداد خودرو ایران

             

تعویض روغن خودرو در محل

عدم تعویض روغن خودرو می‌تواند اثرات مخربی مثل خوردگی و ساییدگی قطعات داخلی موتور را به همراه داشته باشد. از این رو تعویض روغن خودرو در زمان مناسب، حائز اهمیت است. از طرفی مرغوب نبودن روغن و پایین بودن درصد گرانروی روغن نیز می‌تواند آسیب‌زا باشد. به این دلایل لازم است از مراکز معتبر و به موقع برای تعویض روغن کمک بگیریم. اما شلوغ بودن این مراکز و معطلی‌های ناشی از آن باعث می‌شود افراد تعویض روغن را به تاخیر بیاندازند و متحمل هزینه‌های بیشتری شوند. شرکت امدادخودروایران این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا تعویض روغن در محل با استفاده از روغن استاندارد و مورد تایید خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) به همراه تعویض فیلترهای روغن، بنزین و هوا را بدون هیچ گونه معطلی انجام دهد.

 

خدمات متنوع امدادی محصولات ایران خودرو با یک تماس، امداد خودرو ایران

         

 حضور کارشناس تعیین خسارت در محل

در گذشته گرفتن خسارت از شرکت‌های بیمه یکی از سخت‌ترین کارها بعد از تصادف به شمار می‌آمد به نحوی که باید طرفین تصادف در یکی از مراکز بیمه حاضر می‌شدند و پس از بررسی و عکس‌برداری کارشناس مربوطه، خسارت به طرفین پرداخت می‌شد که این فرایند، هزینه حمل خودرو و معطلی زیادی برای طرفین تصادف به همراه داشت. اما با روی کار آمدن مراکز کارشناسی خودرو در محل با حضور کارشناس سیار در محل و بررسی‌های لازم، در صورت کامل بودن مدارک طرفین، خسارت تعیین و پرداخت خواهد شد.

                        

زیبا سازی خودرو در محل

نصب تجهیزات صوتی و تصویری و یا دودی کردن شیشه خودرو و نصب لامپ‌های ال‌ایی‌دی و برچسب‌های تزئینی از اموری است که جوانان علاقه زیادی نسبت به آن دارند اما گاها تمایل دارند که اعضای خانواده نیز نظر خود را در رابطه با زیبایی خودرو اعلام کنند. در این شرایط حضور اعضای خانواده در مراکز نصب سیستم صوت و تصویر یا زیبا سازی خودرو، امری غیرمعقول است. بعضی از مراکز خدمات و تعمیر خودرو در محل، امکان نصب آپشن‌های خودرویی را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، امکان دریافت نظرات دیگران نیز فراهم باشد.

 

خدمات متنوع امدادی محصولات ایران خودرو با یک تماس، امداد خودرو ایران

 

خدمات متنوع  

خدمات متنوع امدادی 24 ساعته با پوشش سراسری در کل کشور، استفاده از قطعات اصل و تضمین خدمت ارائه شده به مشتریان، از جمله مزیت دریافت خدمات از این مجموعه است. دارندگان محصولات گروه صنعتی با «اشتراک‌های طلایی» و سایر دارندگان خودرو نیز با «اشتراک خدمات سیار» می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب امدادگر و در صورت نیاز حمل خودرو، از خدمات این شرکت در هر ساعت از شبانه روز بهره‌مند شوند.

 اعزام سریع امدادگر به منظور رفع نقص فنی و راه‌اندازی خودرو در محل، ارایه سرویس‌های ادواری، نگهداری و تعمیرات خودرو، مشاوره فنی و راه اندازی تلفنی، حمل استاندارد خودرو در صورت نیاز، پنچرگیری و تعویض زاپاس، امدادباتری، امداد گلس، امداد سوئیچ، اطلاع‌رسانی و پیگیری امور مشتریان از دیگر خدماتی است که توسط این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌شود.

 

دریافت خدمات

متقاضیان می‌توانند از طریق شماره تلفن 096440 (بدون پیش شماره) یا نصب اپلیکیشن‌های ایساکو یا بسپر و همچنین مراجعه به سایت‌های www.096440.com و www.bespor.com  در هر ساعت از شبانه روز و در تمام ایام هفته، بدون نیاز به مراجعه حضوری و با خاطری آسوده از خدمات متنوع خودرویی این شرکت بهره‌مند شوند./

 

کد خبر 139884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha