معرفی جدیدترین فرصت‌های شغلی باز در پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو که از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است، در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های واردکننده خودرو در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت پرشیا خودرو در تمام این سال‌ها بر روی فروش، خدمات بعد از فروش، ضمانت و تیونینگ اتومبیل‌های BMW و MINI تمرکز داشته است. آگهی‌های استخدام پرشیا خودرو، به‌عنوان یکی از گزینه‌های کاری پرطرفدار در میان کارجویان شناخته می‌شود.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تعدادی از جدیدترین فرصت‌های شغلی باز در پرشیا خودرو را معرفی کرده و به جزئیات و شرایط استخدام آن بپردازیم.

 

شرکت پرشیا خودرو در یک نگاه

هر کس که در نقطه‌ای از این کشور پهناور، نهایت لذت رانندگی با خودروهای بی همتای BMW و MINI را تجربه کرده باشد، حتما نام پرشیا خودرو نیز برایش آشنا است. این شرکت نام‌آشنا، بستر مناسبی را برای جذب و استخدام جوانان جویای کار فراهم کرده است. در بخش بعدی این مقاله به تعدادی از آگهی های استخدام شرکت پرشیا خودرو اشاره خواهیم کرد. اما در صورتی که تمایل دارید به تمامی این فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشید، می‌توانید برای دیدن آگهی استخدام پرشیا خودرو به این لینک مراجعه کنید.

 

در حال حاضر، گروه خودروسازی ب.ام.و یکی از با اصالت ترین برند ها در بازار خودرویی کشور محسوب می‌شود و با تلاش شرکت پرشیا خودرو، به موفق‌ترین خودروساز رده بالای اروپایی در ایران تبدیل شده است.

 

این شرکت، هم‌اکنون در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دو خودروی پرطرفدار ب.ام.و و مینی در ایران به فعالیت می‌پردازد.

 

نگاهی به جدیدترین آگهی‌های استخدام پرشیا خودرو

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شرکت پرشیا خودرو به جذب نیروی متخصص و توانمند در موقعیت‌های شغلی مختلف می‌پردازد. این شرکت، مزایا و امکانات مناسبی را برای کارکنان خود در نظر گرفته است. به‌عنوان نمونه می‌توان از امکان دریافت وام، پاداش، بیمه درمان تکمیلی، ناهار، بسته‌ها و هدایای مناسبتی، پارکینگ و پزشک سازمانی، نام برد.

از جمله فرصت‌های شغلی این شرکت در سال 1401 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمند اعتبارات
  • کارشناس فروش روغن
  • کارشناس اعتبارات
  • بازاریاب
  • ویزیتور فروش روغن
  • کارگر انبار
  • تکنسین تعمیرات دوچرخه برقی
  • کارشناس فروش قطعه
  • کارشناس فروش خودرو
  • تکنسین مکانیک
  • کارمند انبار
  • سرپرست امداد خودرو و مرکز تماس
  • کارمند حراست
  • کارشناس فنی مکانیک
  • مسئول حراست
  • کارشناس تولید محتوا

 

در ادامه به بررسی جزئیات و شرایط چند نمونه از آگهی های استخدام پرشیا خودرو خواهیم پرداخت.

 

کارشناس فروش روغن

شرکت پرشیا خودرو برای این موقعیت شغلی به یک نیروی آقا بین 23 تا 45 سال سن و دارای 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه نیاز دارد.

 

از جمله وظایف و مسئولیت‌های این موقعیت شغلی تمام وقت می‌توان به توسعه شبکه عاملین در منطقه تعیین شده، تشکیل تیم و استخدام بازاریاب برای منطقه تعیین شده، هدف‌گذاری و گسترش تیم، نظارت بر اجرا و دستیابی به تارگت‌های مشخص شده و نظارت بر فعالیت‌های روزانه قسمت‌های مختلف فروشگاه‌های خرده‌فروشی،‌ اشاره کرد.

 

کارمند اعتبارات

برای این موقعیت شغلی به خانمی بین 25 تا 35 سال سن، دارای مدرک کارشناسی مالی و حسابداری و یک سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه نیاز است. متقاضی باید با دانش مالی و اعتبارات و انواع مصوبات بانکی آشنایی داشته باشد. از دیگر شروط استخدام این موقعیت شغلی، می‌توان به آشنایی با نرم‌افزار ورد و اکسل اشاره کرد.

 

کارشناس فروش قطعه

یکی دیگر از آگهی‌های استخدام پرشیا خودرو، موقعیت شغلی کارشناس فروش قطعه است. برای این فرصت شغلی، محدودیت جنسیتی در نظر گرفته نشده است. فرد متقاضی باید بین 24 تا 40 سال سن داشته باشد.

 

 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مدیریت، بازرگانی یا کسب‌وکار و داشتن سابقه کار در صنعت خودرو و صنایع وابسته، از دیگر شروط استخدام این فرصت شغلی محسوب می‌شود.

 

تکنسین تعمیرات دوچرخه برقی

شرکت پرشیا خودرو برای این موقعیت شغلی به یک تکنسین آقا بین 25 تا 40 سال نیاز دارد. این تکنسین باید دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق یا مکانیک باشد و حداقل 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشد. در شرح شغل و وظایف، به مونتاژ و تعمیر دوچرخه‌های برقی و تعمیر دوچرخه‌های معمولی اشاره شده است.

 

کارگر انبار

یکی دیگر از جدیدترین آگهی‌های استخدام پرشیا خودرو به جذب کارگر انبار اختصاص دارد. طبق توضیحات آگهی ذکرشده، برای این موقعیت شغلی به یک نیروی آقا بین 20 تا 38 سال سن با 2 سال سابقه کار نیاز است. این فرد باید با امور انبارداری و تحویل و چیدمان کالا آشنایی داشته باشد.

 

سرپرست امداد خودرو و مرکز تماس

شرکت پرشیا خودرو به دنبال استخدام یک آقا با محدوه سنی بین 27 تا 45 سال و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق یا مهندسی مکانیک است که 4 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشد.

از جمله وظایف و مسئولیت‌های این شغل تمام وقت می‌توان به رسیدگی به شکایت مشتریان و پیمانکاران حمل خودرو، نظارت بر فعالیت‌های این گروه و مشارکت در آموزش کارکنان مرکز تماس، اشاره کرد.

 

کارشناس فنی مکانیک

این موقعیت شغلی برای یک آقا بین 25 تا 40 سال و دارای مدرک کارشناسی مکانیک در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، فرد موردنظر باید با قطعات خودروهای خارجی و تعمیرات عمومی خودروهای خارجی آشنایی داشته باشد.
 

ویزیتور فروش روغن

یکی دیگر از آگهی‌های جدید استخدام پرشیا خودرو، مربوط به استخدام یک نیروی آقای 23 تا 45 ساله برای موقعیت شغلی ویزیتور فروش روغن است. یکی از شرایط استخدام در این شغل، داشتن 3 سال سابقه کار در زمینه فروش و بازاریابی است.

رصد رقبا در بازار، تهیه و تنظیم روت‌های فروش مویرگی تهران، بازدید بر اساس روت‌های انجام شده و ارائه گزارش روزانه، از جمله مسئولیت‌ها و وظایف ویزیتور فروش روغن در این شرکت محسوب می‌شوند.

 

تکنسین مکانیک

پرشیا خودرو برای موقعیت شغلی تکنسین مکانیک به‌دنبال استخدام آقایی در محدوده سنی 25 تا 45 سال است که دارای 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه باشد. این فرد باید با تعمیرات خودروهای خارجی آشنایی داشته باشد.

 

کارشناس اعتبارات

این شرکت برای موقعیت شغلی کارشناس اعتبارات، محدودیت جنسیتی در نظر نگرفته و به دنبال استخدام خانم یا آقایی بین 25 تا 45 سال است. فرد موردنظر باید با روش‌های تامین مالی، انواع مصوبات بانکی و دانش مالی و اعتبارات آشنایی داشته باشد.

 

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی جدیدترین فرصت‌های شغلی باز در شرکت پرشیا خودرو پرداختیم. از جمله جدیدترین آگهی‌های استخدام پرشیا خودرو می‌توان به آگهی استخدام کارمند اعتبارات، کارشناس فروش قطعه، تکنسین تعمیرات دوچرخه برقی، ویزیتور فروش روغن و تکنسین مکانیک اشاره کرد.

 

اگر موقعیت شغلی موردنظرتان در میان فرصت‌های شغلی مطرح شده وجود دارد، می‌توانید با نشان کردن آگهی استخدام دلخواه خود، برای آن رزومه ارسال کنید و در صورت پذیرش رزومه و قبولی در مصاحبه شغلی، در موقعیت شغلی دلخواهتان استخدام شوید.

 

کد خبر 139925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha