در زمان شیوع بیماری کرونا، ۱۰۵۰۰ بیمار کرونایی در ایران خودرو شناسایی شد

مدیر پیشگیری، درمان و رفاه ایران خودرو گفت: در زمان شیوع بیماری کرونا، ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی در ایران خودرو شناسایی شد.

به گزارش پرشین خودرو، سید حمیدرضا شاهمرادی، با بیان این مطلب اظهار داشت: در زمان شیوع بیماری کرونا، حدود ۱۲ هزار تست PCR در شرکت ایران خودرو انجام شد.

وی ادامه داد: حدود ۱۵۸ هزار دوز واکسن در سطح گروه تزریق شد و ایجاد پایگاه‌های واکسیناسیون ثابت و سیار از دیگر اقدامات گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و همکاری با وزارت بهداشت است، که اقدام بسیار بزرگی بود.

مدیر پیشگیری، درمان و رفاه ایران خودرو، که در حاشیه حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در این شرکت سخن می گفت، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکی از مراجع معتبر کشور و منطقه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و از ظرفیت های علمی، آموزشی و آزمایشگاهی این دانشگاه می‌توان در حوزه‌های مختلف مرتبط با سلامت از جمله طب کار و بهداشت حرفه‌ای بهره‌مند شد.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی سازمان از منابع انسانی افزود: با حضور رییس دانشگاه و دپارتمان طب کار دانشگاه در نظر داریم با توسعه حوزه طب کار طی تفاهم‌نامه، از ظرفیت‌های دانشگاه استفاده کنیم.

مدیر پیش‌گیری، درمان و رفاه ایران خودرو با اشاره به لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو سویه دانشگاه و صنعت، گفت: به این طریق می‌توانیم در مسیر حفظ و ارتقای سلامت کارکنان که از تاکیدات و توصیه‌های مدیرعامل گروه و معاونت منابع انسانی به شمار می‌رود، گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 139973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha