احتمال تمدید بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتورسواران

قائم مقام بیمه مرکزی گفت: بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتور سواران از ۱۵ آبان آغاز و امروز روز آخر آن است که احتمال تمدید وجود دارد.

به گزارش پرشین خودرو، مجید مشعلچی گفت: تمام بخشنامه ها و دستور العمل ها در این دولت مبتنی بر خوب کردن حال مردم است، بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتور سواران نیز از جمله موضوعاتی بود که حال مردم را خوب می کند. موتور سواران معمولا افراد متوسط جامعه هستند و گاهی این موتور ابزار کار آنها است.

او می گوید: با سیستم ها و سبد های تشویقی ترغیبی و فرهنگ سازی افراد در مسیر بیمه کردن وسیله نقلیه خودشان می آوریم تا اگر آسیبی دیدن، دچار مشکلات بیشتری نشوند.

مشعلچی گفت: بخشودگی های جریمه بیمه های ثالت همه از جمله اقدامات تشویقی و ضریب نفوذ است، همچنین موضوع بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتور سواران در دستور کار است.

او می گوید: حدود ۱۰ میلیون موتور سوار فعال، فاقد بیمه نامه هستند که با استفاده از هر ابزار تشویقی بایدکمک شود این افراد بیمه نامه دریافت کنند.

این مقام‌مسئول گفت: بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتور سواران از ۱۵ آبان آغاز و امروز روز آخر آن است که احتمال تمدید مجدد وجود دارد.

کد خبر 140014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha