درخواست مدیریت بحران تهران از شهروندان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا در پایتخت از آمادگی مدیریت بحران در این خصوص خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حامد یزدی مهر با اشاره به هشدار زرد آلودگی هوا در پایتخت گفت:‌ برابر اعلام سازمان هواشناسی پایداری و سکون نسبی جو از امروز چهارشنبه ۱۶ آذر تا پایان روز جمعه ۱۸ آذر ماه پیش بینی شده است. از طرفی دیگر عدم وزش باد قابل ملاحظه و به تناسب آن افزایش آلاینده‌های جوی از مخاطرات این وضعیت جوی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق این پیش‌بینی مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان تهران تحت تأثیر این مخاطره هستند، گفت: با توجه به انباشت نسبی آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس از افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم از تردد در فضای باز اجتناب کنند. همچنین لازم است که بیماران قلبی و ریوی و افراد سالمند و خردسال نیز از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند و با جدی گرفتن هشدارها در خانه بمانند.

یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران استان تهران نیز در این خصوص از آمادگی لازم برخوردار است، گفت:‌به دستگاه‌های امدادی و اجرایی نیز تاکید شده که اقدامات لازم را برای این شرایط انجام داده و تمهیدات مربوطه را اتخاذ کنند. همچنین لازم است که نسبت به تردد خودروهای آلاینده تمهیدات لازم اندیشیده شود.

کد خبر 140075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha