کد خبر 78262
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
شش پیشنهاد برای خرید خودروی دسته دوم خارجی

پرشین خودرو: استفاده از دستگاه های تشخیص خوردگی بدنه و رنگ، نظر کارشناس و نیز میزان صدای موتور و گیربکس می‌تواند به شما کمک کند تا به خودرویی کارکرده اما سالم و قابل اطمینان دست یابید و تجربه جدید از رانندگی و سواری با اتومبیل‌های به روز را در مقایسه با محصولات قدیمی‌تر داخلی تجربه کنید

به گزارش پرشین خودرو،  خرید خودروی کارکرده آدابی دارد که در صورت رعایت آنها می‌توان به راحتی با پول کمتر انتخاب به مراتب بهتری داشت. اگر فن مذاکره با فروشنده‌گان خودروهای کارکرده را بدانید، با چند نکته ساده می‌توان سوار اتومبیل‌هایی شد که گاهی در حالت عادی برای ما رویایی هستند.

 کافی است از خرید اتومبیلی که چندین بار دست به دست گردیده و بین چند نمایشگاه دست به دست شده دوری کنید و به جای ظاهر به برند خودرو توجه کنید و خودرویی را که تولید شرکت‌های گمنام شرقی است نخرید. همچنین به داشبورد و سقف خودرو با دقت نگاه کنید و اطمینان حاصل کنید ماشین متعلق به فردی منظم و معقول است.

لوکس سواری با قیمت کمتر

 

در عین حال استفاده از دستگاه های تشخیص خوردگی بدنه و رنگ، نظر کارشناس و نیز میزان صدای موتور و گیربکس می‌تواند به شما کمک کند تا به خودرویی کارکرده اما سالم و قابل اطمینان دست یابید و تجربه جدید از رانندگی و سواری با اتومبیل‌های به روز را در مقایسه با محصولات قدیمی‌تر داخلی تجربه کنید. ما اینجا در یک بازه 50 تا 200 میلیون تومانی شش خودروی برگزیده بازار را به شما معرفی می‌کنیم که هم کیفیت بالا، هم امکانات مناسب و هم از سازنده‌ای خوشنام هستند و می‌توانند در بین انبوهی از تولیدات، خدمات بهتری را به شما ارائه کنند.

 

 

مزدا 2: این خودرو با کمک یک 1500 سی‌سی که قدرت مناسبی به میزان 102 اسب بخار تولید می کند، از جعبه‌دنده اتومات و تیپ‌ترونیک 4 دنده شرکت مزدا سود برده و نمونه های دسته دوم آن در کارکردهای کمتر از 100 هزار کیلومتر با قیمت 50 تا 60 میلیون تومان قابل خریداری است.

لوکس سواری با قیمت کمتر

 

مدل های 1390 (2011) مزدا 2 که به وفور وارد ایران شدند از جمله محصولات بسیار باکیفیت ژاپنی هستند که در صورت درنظر گرفتن نکات مقدمه می توانند به خوبی نقش یک اتومبیل شهری مناسب را برای شما بازی کنند. این خودروی هاچ‌بک کوچک که هم‌رده هیوندای آی20، پژو 206 و رنو ساندرو است به دلیل راحتی اتاق، مصرف اندک به میزان6 لیتر، کیفیت بالای اتاق، امکانات مناسب، استهلاک کم و هندلینگ خوب یکی از بهترین گزینه‌های خرید در رنج قیمتی زیر 75 میلیون تومان است.

لوکس سواری با قیمت کمتر

 

مدل جایگزین: میتسوبیشی میراژ 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


میتسوبیشی لنسر: به لطف داشتن موتور 1600 سی‌سی می وک که قدرتی معادل 115 اسب بخار دارد و عملکردی نرم و بی دردسر را دارد، لنسر خودرویی دلپذیر است. جعبه‌دنده اتومات و cvt این خودرو عملکردی ساده و کاربردی دارد بطوری که این سدان ژاپنی قابل اعتماد با قیمت 90 میلیون تومان در کارکردهای کمتر از 25 هزار کیلومتر یک گزینه ایده ال است. 

لوکس سواری با قیمت کمتر

در واقع این سدان اسپورت و کوچک میتسوبیشی از جمله خودروهای با کیفیتی است که علیرغم ظاهر نه چندان مدرن دو ویژگی برجسته دارد. نخست سواری مناسب و دوم استهلاک بسیار پایین. در عین حال لنسر هنوز هم جنبه های اسپورتی نیاکان خود را حفظ کرده است بنابراین اگر خواهان یک سدان اسپرت و واقعا جذاب هستید و از مدل‌های کره‌ای متعدد و یکنواخت خسته شده‌اید لنسر انتخاب خوبی است.

لوکس سواری با قیمت کمتر

 

مدل جایگزین: رنو مگان2012

 

 

 

 

 

 

 

 


رنو کولئوس: این خودرو گر چه در نسل قبل خود نتوانست به فروش موفقی دست یابد اما از امکانات خوبی برخوردار است و تجربه خریداران حکایت از این دارد که کولئوس به عنوان یک اتومبیل شهری عملکرد جالب توجهی را ارائه می کند. نوع موتور 4سیلندر 2500 سی‌سی بوده و با داشتن 170 اسب بخار قدرت، نیرویی کافی در اختیار شما قرار می دهد. 

لوکس سواری با قیمت کمتر

در عین حال استفاده از جعبه‌دنده اتومات cvt باعث افزایش سهولت رانندگی و کاهش مصرف سوخت می گردد. کولئوس نسل قبل با اینکه خودرویی جذاب و قدرتمند بود اما در هیاهوی محصولات کره‌ای نتوانست چنان که باید و شاید فروش خوبی را تجربه کند اما علاقمندان به برند رنو می‌توانند نمونه‌های سالم و کم‌کارکرد این خودرو را در محدوده قیمتی 120 تا 130 میلیون تومان خریدارای کنند و از سطح تجهیزات بسیار خوب، خدمات پس از فروش کافی و نیز کیفیت سواری بسیار برجیته‌تر از رقبای کره‌ای و چینی لذت ببرند. اگر کمی جستجو کنید، می توانید با قیمتی در حدود 120 میلیون تومان یک کولئوس 2014 با کارکرد 80 تا 100 هزار کیلومتر بخرید و از انتخاب خود لذت ببرید.

لوکس سواری با قیمت کمتر

 

 

مدل جایگزین: سوزوکی ویتارا 2012

 

 

 

 

 


هوندا آکورد: سدان محبوب ژاپنی یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار دسته دوم است که هم به راحتی فروش می رود و هم استهلاک بسیار پایینی دارد. بهترین سدان متوسط جهان که تنها تویوتا کمری می‌تواند با آن رقابت کند این میزان ارزش را دارد که به اندازه یک خودروی صفر کیلومتر برای آن پرداخت کنید و از کیفیت کم‌نظیر موتور و گیربکس، مصرف اندک، تجهیزات عالی و ظاهر زیبای آن نهایت لذت را ببرید. 

لوکس سواری با قیمت کمتر

در واقع به جای اینکه شما سوار یک سدان کوچک بسیار معمولی مثل هیوندای الانترا شوید، در یک سدان مجلل متوسط قدرتمند ژاپنی می‌توانید تجربه بهتری از رانندگی روزمره و سفرهای طولانی را کنار خانواده رقم بزنید. نوع موتور این خودرو بنزینی 4 سیلندر 2400 سی‌سی با قدرت 185 اسب بخار است که به لطف یک جعبه‌دنده اتومات و cvt با قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان هم قابل خریداری است و مدل های سری 2013 و 2014 عمدتا کارکردی حدودا 60 هزار کیلومتری دارند.

لوکس سواری با قیمت کمتر

 

مدل جایگزین: هیوندای سوناتا ال‌اف 2015

 


 

 

 

 

ب.ام.و 320: حتی نمی توانید فکرش را هم بکنید که با مبلغی کمتر از قیمت یک کیا اوپتیمای صفر کیلومتر، می توانید چه لذت بالایی از سواری با پرفروش ترین محصول ب.ام.و ببرید. 320 که در ایران به میزان کمی وارد شده و خودروی به شدت خاصی نیز هست، با داشتن طرح بدنه ای اسپورت، موتوری 2000 سی‌سی که 184 اسب بخار قدرت دارد و یک جعبه‌دنده اتومات 8 دنده شیفت ترونیک از سواری بسیار با کیفیتی سود می برد و قیمت 180 آن با توجه به بازار آشفته ایران بسیار معقول است. 

لوکس سواری با قیمت کمتر

معمولا در این رنج قیمتی محصولات سری 3 ب.ام.و را در کارکردی حدودا 50 هزار کیلومتری می توان خرید. در مجموع مدل 2013 سدان کوچک و نیمه‌لوکس شرکت آلمانی ب.ام.و یکی از محبوب‌ترین خودروی این رده از بازار در اقصی‌نقاط جهان است که با کمی جستجو می‌توان در بازار کارکرده‌های ایران یک نمونه سالم و سرحال آن را پیدا کرد و از آن نهایت لذت را برد چرا که هم لوکس، هم کم‌مصرف‌، هم زیبا و هم بسیار سریع است. جالب است بدانید این مدل در 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و تا 245 کیلومتر نیز سرعت می‌گیرد.

لوکس سواری با قیمت کمتر

 

 

مدل جایگزین: کیا کادنزا 2013

 


 

 

 

ولوو ایکس‌سی60: این یک پیشنهاد فوق العاده است و نباید به آن هرگز نه گفت. ایکس‌سی 60 کراس‌اوور کم‌نظیری است و باید بابت شکست سنگین آن در زمینه فروش در ایران افسوس خورد. البته این مدل چوب قیمت‌گذاری اشتباهش را خورد وگرنه می‌توانست به خوبی جای محصولات ب.ام.و را در بازار ایران بگیرد. با خرید این خودروی سوئدی شما ضمن داشتن یک اتومبیل لوکس و خاص واقعی که قدرت بسیار زیادی برای مانور به شما می‌دهد، صاحب اتومبیلی جادار، بسیار ایمن و البته آپشنال شده‌اید که با این قیمت در نمونه صفر هرگز سواری با آن ممکن نبود. 

لوکس سواری با قیمت کمتر

موتور این سوئدی جسور از نوع 4 سیلندر، 2000 سی‌سی و توربو است که قدرتی معادل 240 اسب بخار تولید می کند و به یک جعبه دنده اتومات هم مجهز است. شما با پرداختی 200 میلیونی در این رنج، نهایتا می توانید سوار بر نمونه فول آپشن هیوندای توسان شوید اما با همین مبلغ و در کارکرد های کمتر از 90 هزار کیلومتر می توانید یکی از بهترین خودروهیا اروپایی و لوکس بازار را خریداری کنید که از قضا در شمار ایمن ترین خودروی بازار نیز هست.

لوکس سواری با قیمت کمتر

 

مدل جایگزین: کیا سورنتو

کد خبر 78262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha