فروش ویژه شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو در نمایشگاه قطعات +جزئیات

پرشین خودرو: شركت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپكو) در سیزدهمین نمایشگاه قطعات که تا 24 آبان ماه در نمایشگاه تهران برگزار می شود، شرایط فروش ویژه ای را برای مشتریان به اجرا گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو، شركت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپكو) علاوه بر نمایندگی اقلام آپشن تمامی محصولات، نمایندگی انحصاری نصب اقلام آپشن محصولات ایكاپ را نیز دارا بوده و با همكاری شركت ایساكو و معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو توانسته تحویل و ارایه خدمات پس از فروش محصول 2008 را برعهده بگیرد.

همچنین شركت آپكو تا مردادماه سال جاری بیش از دوهزار دستگاه محصول سفارشی و آپشنال را به كشورهای همسایه صادر كرده است كه با بهبود فضای بین المللی این روند ادامه خواهد یافت. درحال حاضر با همكاری معاونت صادرات ایران خودرو، امكان نصب آپشن بر روی محصولات ایران خودرو آذربایجان به سفارش و خواست مشتریان فراهم شده است.

 


این شركت پس از ارزیابی و شناسایی نقاط قابل بهبود و همچنین نیازسنجی از مشتریان در صدد است، تنوع اقلام آپشن مورد نیاز مشتریان را افزایش داده و رضایت آنان را بیش از پیش فراهم آورد.

شرکت آپكو به منظور صیانت از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و نصب قطعات استاندارد و اصلی به منظور جلوگیری از وارد آمدن آسیب به خودروها، مشتریان را به بهره مندی از اقلام آپشنال خود با كیفیت و قیمت رقابتی دعوت می كند. نمایندگی های مجاز آپكو در كنار نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو در شهرهای كلان امكان دسترسی بهتر و راحت تری را برای مشتریان اقلام آپشن در سراسر كشور فراهم كرده است.

درحال حاضر برخی اقلام آپشن به سفارش مشتریان در زمان نام نویسی و قبل از تحویل خودرو به مشتری بر روی آن نصب می شود.

کد خبر 105207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha