۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۸
درباره ما - پرشین خودرو

صنعت خودرو ایران در سال های گذشته روند رو به رشدی را به لحاظ کمی و کیفی و همچنین حضور در بازارهای جهانی داشته است. علاوه بر آن با توجه به وجود یک بازار بکر و مستعد در داخل کشور زمینه ارتقای کمی این صنعت در داخل بیش از پیش فراهم شده است. صنعت خودرو ایران با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1389 و بازدید ایشان از دستاوردهای این صنعت و همچنین اهداف مندرج در سند چشم انداز 20 ساله ایران، گام در راه تازه ای نهاده است و بدون تردید سال های آینده دوران شکوفایی دستاوردهای جدید این صنعت خواهد بود.

همزمان با رشد، توسعه و بالندگی صنعت خودرو اما آنچه بیش از پیش موجبات رشد و اعتلای این صنعت کشور در بازارهای منطقه ای و بین المللی را فراهم خواهد کرد اطلاع رسانی دقیق و معرفی اهداف بلند ایران برای حضور موثر در این بازارها است. از این رو توسعه فعالیت رسانه های تخصصی در حوزه صنعت خودرو یک ضرورت اجتناب ناپذیر به شمار می رود. اما از آنجا که در سال های اخیر گرایش جامعه به سمت رسانه های اینترنتی روند افزایشی به خود گرفته است، تردیدی نیست حضور موثر این رسانه ها در حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی نیز می تواند اهرم موثری برای انتقال اطلاعات به بدنه جامعه و مصرف کنندگان باشد.

پایگاه خبری پرشین خودرو نیز برهمین اساس شکل گرفته و تلاش خواهد کرد تا بهره گیری از توان خودرونویسان برجسته مطبوعات و دیگر رسانه های کشور حرکت جدیدی را در عرصه اطلاع رسانی صنعت خودرو ایران و جهان آغاز کند. دست اندرکاران پایگاه خبری پرشین خودرو همچنین برآنند تا از تجارب و دانش فعالان، کارشناسان و مدیران صنعت خودرو، قطعه سازی و دیگر صنایع وابسته در قالب های مختلف رسانه ای، بهره جسته و زمینه ایجاد یک رسانه تاثیرگذار در صنعت خودرو را فراهم کنند.

تردیدی نیست که صنعت خودرو ایران به عنوان یک سرمایه گرانبها ثمره تلاش جوانان، مدیران و کارشناسان این مرز و بوم بوده و ما نیز صیانت از آن را وظیفه خود می دانیم. گرچه ممکن است در مسیر اطلاع رسانی نقدهایی نیز مطرح شود، اما تردیدی نیست که تمام این انتقادات با پشتوانه کارشناسی و با هدف کارگشایی در این صنعت مطرح خواهد شد. بنا براین پایگاه خبری پرشین خودرو همراهی و همکاری مدیران، دست اندرکاران و فعالان صنعت خودرو، قطعه سازی و دیگر صنایع و خدمات وابسته را به عنوان اهرم موثری برای اطلاع رسانی دقیق و موثر طلب می کند.

پایگاه خبری پرشین خودرو

شماره ثبت پروانه انتشار: 76711

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدیه ملک شیخی

نشانی: میدان هلال احمر، خیابان جانبازان غربی، بین خیابان شهید مدنی و اتوبان امام علی (ع)، پلاک 225، واحد 3

کدپستی : 1634914412

شماره تماس: 02177804981 - 02176879640 – 02176874135