بی تابی نسل جدید کیا سول برای رسیدن به نمایشگاه لس آنجلس

پرشین خودرو: با انتشار یک تصویر پیش نمایش، کمپانی خودروسازی کیا خود را برای معرفی نسل جدید کیا سول در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تا برگزاری نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2018 زمان زیادی باقی نمانده است و شرکت‌های بزرگ خودروسازی خود را برای حضور در این ضیافت باشکوه صنعت خودروسازی آماده می‌کنند.

اما بسیاری از تولید کنندگان قبل از شروع نمایشگاه محصولات خود را به صورت آنلاین معرفی می‌کنند و برخی دیگر با انتشار تصاویر پیش نمایش، وعده خود را در نمایشگاه اجرا می‌کنند و گروه دیگری هم منتظر می‌مانند تا سورپرایز خود را در نمایشگاه رونمایی کنند.

 

کیا سول


حال در این بین شرکت خودروسازی کیا جزو گروه دوم بوده و در روز گذشته یک تصویر پیش نمایش از خودروی نسل جدید کیا سول 2020 منتشر کرده است و نشان می‌دهد که شرکت خودروسازی کیا طاقت رسیدن به نمایشگاه لس آنجلس را نداشته و پیشاپیش قسمتی از طراحی محصول خود را به نمایش گذاشته است.


براساس پیش نمایش و همچنین تصاویر جاسوسی اتومبیل که در رسانه‌های مختلف خبری منتشر شده است، طراحان مستقل صنعت خودروسازی دست بکار شده و با استفاده از الگوهای طراحی اصلی، یک طراحی گرافیکی از چهره احتمالی کیا سول 2020 آماده کرده‌اند که با انتشار پیش نمایش رسمی اتومبیل از سوی کیا، این طراح گرافیکی بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده و می‌تواند مرجع خوبی برای مخاطبان قبل از معرفی رسمی اتومبیل باشد.

 

کیا سول


همانطور که انتظار می‌رفت، در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده است و شایعاتی هم در رابطه با این موضوع وجود ندارد، به غیر از اینکه گفته می‌شود انواع مختلف گزینه‌های مولد قدرتی از پیشرانه‌های تنفس طبیعی گرفته تا سیستم‌های محرک تمام الکتریکی برای اتومبیل در نظر گرفته شده است که جزییات بیشتر آن در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا منتشر شده و بلافاصله در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت که از اواخر ماه نوامبر کار خود را آغاز کرده و در تاریخ 9 دسامبر به کار خود پایان می‌دهد.
 

کد خبر 105359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha