برخورد با 2هزار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران اعلام کرد: در نیمه اول امسال ۹۷۹ هزار و ۳۰۲ بازرسی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی این معاونت انجام و ۱۸۶۱ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شده است.

به گزارش پرشین خودرو، بهنام نیک منش گفت: محوریت بازرسی‌های سلامت محور وزارت بهداشت است و دست اندرکاران بازرسی اتاق اصناف هم با همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، پلیس اقتصادی و اماکن نیروی انتظامی در این طرح نظارتی حضور دارند.


وی با بیان اینکه اتاق اصناف ایران در اجرای گشت‌های بازرسی با آن‌ها همکاری می‌کنند، تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف به همراه بازرسان وزارت صمت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند و در صورت اجرایی شدن آن با متخلفان برخورد می‌کنند.


نیک‌منش همچنین گفت: معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران در یک هفته اخیر بر رعایت نشدن تعطیلات یا شکایتی مبنی بر اینکه چرا واحد صنفی پرخطری فعالیت می‌کرده دریافت نکرده‌ است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران تصریح کرد: واحدهای صنفی که وزارت بهداشت اعلام کرده که باید تعطیل باشند در این مدت همکاری لازم را داشته اند، برای مثال تالارهای پذیرایی ماه‌هاست که تعطیل هستند و کسی در این زمینه نافرمانی نکرده است. با این وجود اگر مواردی باشد که این مصوبات را رعایت نکنند حتما با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: به محض مشاهده رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی یا اجرا نشدن محدودیت‌های اعمال شده، واحدهای صنفی حتما پلمب می‌شوند.

کد خبر 126975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha