کد خبر 127040
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
چالش کرونایی رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه برخی از مسافران هنگام سوار شدن به تاکسی ماسک دارند ولی حین حرکت خودرو ماسک را از صورت برمی‌دارند، گفت: این مسأله باعث ایجاد چالش برای تاکسیرانان و اعمال جریمه آنها می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، درباره اعمال جریمه تاکسیرانان بدون ماسک اظهار داشت:‌اعمال نظارت در استفاده از ماسک از ماه‌های قبل با ساز و کار داخلی در سازمان تاکسیرانی آغاز شده بود و بر همین اساس برخوردهای لازم انجام می‌گرفت.


وی گفت: البته استفاده نکردن از ماسک تا پیش از اعلام جریمه 200 هزار تومانی توسط پلیس راهور بسیار اندک و کمتر از 5 درصد بود و در حال حاضر نیز این آمار در حد صفر رسیده است. همچنین گزارشات مردمی ارسال شده از طریق سامانه 1888 نیز مؤید همین مسأله است.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان داشت: در حال حاضر کد جریمه جدید توسط پلیس راهور برای اعمال جریمه رانندگان تاکسی بدون ماسک در نظر گرفته شده و اگر مسافران نیز ماسک نداشته باشند راننده جریمه خواهد شد.

 

تاکسی



قنادان گفت:‌ متأسفانه برخی از مسافرین هنگام سوار شدن به تاکسی ماسک دارند ولی حین مسیر و حرکت تاکسی ماسک خود را در می‌آورند و این مسأله برای تاکسیرانان چالش ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم با رانندگان تاکسی همکاری داشته باشند و با توجه به اینکه واقعاً تاکسیرانان با توجه به طولانی شدن شیوع کرونا دچار آسیب‌های اقتصادی شده‌اند، جریمه شدن به دلیل استفاده نکردن مسافران از ماسک واقعاً بار دیگری بر دوش آنها است بنابر این از شهروندان خواهش مندیم که حتما حین حرکت تاکسی نیز ماسک خود را صورتبرندارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تصریح کرد: نباید مسأله برخورد با افراد بدون ماسک فقط برای تاکسیرانان باشد و سایر اقشار و اصناف اعمال جریمه مانند تاکسیرانان نشوند به نظرم باید سختگیری‌ها برای همه اصناف به یک اندازه باشد.

قنادان خاطرنشان کرد: رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت بالاتر از سایر اصناف است و خود رانندگان به موضوع پیشگیری از کرونا بسیار توجه دارند.

کد خبر 127040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha