کد خبر 18554
۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
تندر90 ایران خودرو آوانته را هم جا گذاشت

پرشین خودرو: براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، تندر90 ایران خودرو در رتبه کیفی چهارم خودروهای سواری تولیدی و قبل از تندر پارس خودرو و هیوندای آوانته قرار گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، براساس گزارش اخیر آدیت تركیبی شركت بازرسی،‌ مربوط به ارزیابی چهار هفته (منتهی به 11 دی‌ماه) است كه تندر90 ایران خودرو در سه هفته از چهار هفته مذكور نمره منفی كم‌تری نسبت به تندر 90 پارس خودرو داشته است. همچنین تندر90 ایران خودرو در شهریور ماه سال جاری با كسب 73.4 درصد امتیاز شاخص رضایت مشتری (CSI) در بخش كیفیت و مرغوبیت محصول در جایگاه بالاتری نسبت به تندر90 پارس خودرو قرار گرفته است. گزارش های منتشر شده توسط شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران بیانگر ایجاد بهبود مستمر در فرآیندهای تولید خودروی تندر90 ایران خودرو و برتری محرز آن در مقایسه با تندر 90 پارس خودرو است. مقایسه نتایج گزارش اخیر شركت بازرسی با ابتدای سال 91 حكایت از 11 درصد بهبود در شاخص های اندازه گیری شده و برتری نسبت به تندر 90 پارس خودرو دارد. تندر90 ایران خودرو علاوه بر كسب رتبه بالا در ارزیابی های شركت بازرسی،‌ توانسته است از آدیت‌های شركت رنو نیز با موفقیت عبور كند. نتایج آدیت 00611 شركت رنو نشان می‌دهد، تندر 90 ایران خودرو موفق شده است در سه دوره پی در پی نشان سر آمدی در كیفیت "Excellence" را دریافت كند. برهمین اساس صلاحیت مدیریت كیفیت تندر ایران خودرو درخصوص انجام این آدیت، تنها به تندر ایران خودرو تفویض شده است. همچنین خودروی تندر 90 ایران خودرو در ارزیابی‌های AVES شركت رنو در شاخصHEBDO در جایگاه برتری نسبت به تندر 90 پارس خودرو قرار گرفته است. لازم به ذکر است، كسب موفقیت های تندر90 ایران خودرو نتیجه اجرا و به ثمر رسیدن بیش از 70 درصد پروژه های بهبود این خودرو است. این امر نشان از اثربخشی بالای فرآیندهای تولید و سیستم های كیفیت حین فرآیندی دارد و با برنامه ریزی های انجام شده در زمینه های مختلف فروش، خدمات پس از فروش، توسعه محصول و آپشن در آینده نیز موفقیت های بیش‌تری را كسب خواهد كرد.
کد خبر 18554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    4 3
    تندر ايران خودرو در اين يكي دو سال اخير بهتر از پارس خودرو بوده(تجربه كساني كه هر دو را داشتند مثل خودم) ولي من نمي دونم چرا اين ملت دوست دارند بخاطر حرف تعدادي دلال پول بيشتري براي پارس خودرو بدهند .
  • فهیم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اخه عزیز اوانته که دیگه تولید نمیشه که مقایسه میکنی