کاهش قریب‌الوقوع قیمت خودروهای وارداتی

پرشین خودرو: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و 1+5 در ابتدای آذر ماه شاهد کاهش سریع قیمت خودروهای وارداتی خواهیم بود.

به گزارش «پرشین خودرو»، امرالله امینی اظهار کرد: مهمترین عامل تعیین کننده قیمت خودروهای وارداتی، نرخ ارز است. وی با بیان این‌که با نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و 1+5 نرخ ارز کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث کاهش سریع قیمت خودروهای وارداتی در بازار خواهد شد. این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: علاوه بر آن با به نتیجه رسیدن مذاکرات، انتظارات تورمی کاهش خواهد یافت و همین موضوع نیز تاثیر مثبت در نرخ این محصولات خواهد داشت. وی افزود: پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات بسته به میزان کاهش نرخ ارز، درصد کاهش قیمت خودروهای وارداتی متفاوت خواهد بود. با این حال پیش بینی می شود نرخ این محصولات حداقل پنج درصد کاهش یابد. به گزارش ایسنا، این کارشناس صنعت خودرو با بیان این‌که با توجه به تعداد بالای خودروهای وارداتی عرضه شده، بازار آماده کاهش قیمت است، خاطرنشان کرد: با توجه به رکود ایجاد شده در بازار، عرضه کنندگان خودردهای وارداتی نیز از کاهش قیمت و افزایش فروش این محصولات استقبال خواهند کرد.
کد خبر 39415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    گفتند 5درصد ارزان ميشه يعني خودروي صد مليوني ميشه نودو پنج مليون . بسه ديگه چقدر پرتوقعيدشما؟
  • ریاحی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    طی حداکثر سه سال قیمت این خودروها حداقل سه برابر شد و حالا این آقای کارشناس میفرمایند با توافق 5% کاهش میابد !!!!! این هم یعنی آهای بگوش باشید با انواع طرحها مثل مدیریت واردات از حالا 50% بالاتر ببرید تا آن 5% جبران شود مبادا خودرو سازان داخلی تنشان بلرزد.
  • كريم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    7 0
    با سلام اين كارشناس نگفتند اگر به توافق نرسيم خودرو هاي وارداتي چند در صد گران ميشوند؟
  • افشین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    نه قربان نگفتند چون بزودی می بینیم!