کد خبر 44189
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
برترین خودروهای کلکسیونی مدل ۲۰۱۵

پرشین خودرو: به هر حال همگی ما دوست داریم محصولی که خریداری می کنیم در آینده دارای ارزش افزوده بیشتری شود و از همین روی ما به شما خودروهای این لیست 10 تایی را پیشنهاد می کنیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، اگر شما می‌خواهید یک وسیله نقلیه جدید خریداری کنید و به طور یقین مبلغ و پول صرف شده هم برای شما مهم است ما برای شما ۱۰ گزینه معرفی می‌کنیم که به طور یقین پول خود را دور نریخته اید.
در فهرست تازه منتشر شده توسط موسسه بیمه Hagerty تعداد ۱۰ خودرو با ارزش بالا و قیمت پایین تر از ۱۰۰ هزار دلار منتشر شده است که تمامی‌مدل‌های ۲۰۱۵ را شامل می‌شوند.
به هر حال این خودروها به احتمال فراوان در طی ۲۵ سال آینده دارای ارزش بالاتری شده و کلکسیونی می‌باشند که البته در چینش این خودروها هیچ گونه منظور خاصی نیز اعمال نشده است.

2015-alfa-romeo-4c-launch-edition
Alfa Romeo 4C Launch Edition
این خودرو ایتالیایی دارای شروع قیمت ۶۹۶۸۵ دلاری است که این برند سوپراسپرت ساز در جشن ورود خود به بازار آمریکای شمالی آنرا عرضه کرده است که یک نسخه مخصوص از خودرو C4 است که در حقیقت بعد از ۲۰ سال به این بازار عرضه شده است.
این خودرو اسپرت دارای شتاب صفر تا صد در ۴٫۱ ثانیه بوده و با استفاده از شاسی‌های فیبر کربنی یک سیستم تعلیق جادویی را رقم زده است.


2015-bmw-m4-convertible
BMW M4 Convertible
برای مدل ۲۰۱۵، بی.ام.دبلیو از یک مدل قدرتمند سری M با عنوان M3 Coupe رونمایی کرده است که و با عرضه M4 بوده است و شروع قیمت این خودرو نیز از ۷۳۴۵۰ دلار است که یک خودرو تبدیلی است که شما می‌توانید هر آنچه از یک خودرو لوکس انتظار دارید در این خودرو با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید.
به هر حال این تنها خودرو سری M است که دارای قیمتی پایین تر از ۱۰۰ هزار دلار بوده و البته ارزشی بالاتر از برچسب خود دارد.


2015-chevrolet-camaro-z28
Chevrolet Camaro Z/28
به طور یقین اگر می‌خواهید خودرو شما هیچ جایگزینی نداشته باشد ما به شما Chevrolet Camaro Z/28 را پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید در خیابان‌ها چشم‌ها را به سوی خود خیره کنی.
این خودرو نسبت به مدل استاندارد خود در حدود ۳۰۰ پوند سبک تر شده و دارای یک موتور ۷٫۰ لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۵۰۵۰ اسب بخاری و ۴۸۱ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که البته شروع قیمت آن نیز از ۷۵ هزار دلار بوده و یکی از گزینه‌های پیشنهاد شده ما نیز است.


Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
به خاطر اینکه این خودرو در حدود ۴ هزار دلار گران تر از مدل Corvette Z06 است گزینه مناسبت تری برای خرید به شمار می‌رود که البته شروع قیمت آن از ۷۸۹۹۵ دلار است.
این خودرو با موتور سوپرشارژ Z06 به عنوان یکی از بهترین خودروها برای تک تک دلارهای مصرفی شما است که شما می‌توانید در بازار امروز آنرا بیابید.
این خودرو در زیر هود خود دارای قدرت پیشرانه ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ پوند بر فوت است و برای همین برای ما مسلم می‌شود که این خودرو بعد از چندین دهه به یک خودرو کلکسیونی تبدیل خواهد شد.


2015-dodge-challenger-srt-hellcat
Dodge Challenger Hellcat
برند آمریکایی دوج یک سورپرایز و غافلگیری بزرگ را برای طرفداران خودروهای عضلانی در سال گذشته تدارک دیده بود که خودرو Challenger Hellcat است.
شروع قیمت این خودرو از ۵۸۲۹۵ دلار است که خودروساز آمریکایی در زیر هود این خودرو از یک موتور دیوانه وار ۷۰۷ اسب بخاری بهره برده است که البته دارای تیراژ محدود تولید نیز است که برای کلکسیونرها بسیار خوب و عالی است.
اگر شما بتوانید نسخه شش سرعته دستی را نیز تهیه کنید به طور یقین آسفالت خیابان‌ها را خواهید سوزاند.


2015-ford-mustang-gt-performance-pack
Ford Mustang GT Performance Pack
فورد قصد ندارد به کناری نشسته و شاهد قدرت نمایی شورلت و دوج و البته سرقت مشتریان خود باشد و از همین روی از Mustang GT sports مدرن و به روز رونمایی کرد که غرض در فناوری و تکنولوژی است .
این خودرو اسپرت آمریکایی دارای شروع قیمت ۳۷۱۲۵ دلاری است که البته پکیج GT به آن اعتبار و زندگی بیشتری بخشیده است.
به هر حال موستانگ احتیاج به هیچ گونه تعریفی نداشته و ما به خوبی ارزش کلکسیونی آنرا می‌دانیم.


2015-mazda-miata-25th-anniversary-edition
Mazda Miata 25th Anniversary Edition
مطمئن شوید که مزدای جدید MX-5 Miata جدید رونمایی شده است ولی باز هم من ترجیح می‌دهم که این خودرو شک به مناسبت ۲۵ سالگی عرضه را تهیه و خریداری کنیم که یک خودرو سواری مقرون به صرفه است.
خودرو MX-5 Miata 25th Anniversary Edition دارای شروع قیمت ۳۳ هزار دلاری بوده و تنها ۱۰۰ نسخه از آن در آمریکای شمالی عرضه شده است که بدین ترتیب ارزش کلکسیونی خود را در سال‌های آینده تضمین می‌کند.


2015-mini-jcw-hardtop
MINI John Cooper Works Hardtop
برند بریتانیایی MINI از یک مدل کوپر جدید تحت سری John Cooper Works رونمایی کرد که قدرتمندترین خودرو تولید شده توسط خودروساز جمع و جور بریتانیایی است.
مدل JCW دارای قدرت پیشرانه ۲۳۱ اسب بخاری از یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که با ترکیب با شاسی‌های معروف کوپر یک خودرو برنده با برچسب قیمت ۲۴۹۵۰ دلاری را به شما هدیه می‌دهد.


2015-subaru-wrx-sti-launch-edition
Subaru WRX STI Launch Edition
یک مدل قدرتمند سوبارو که به مناسبت عرضه این خودرو در بازار آمریکای شمالی بوده است که با یک بدنه فشرده و موتور توربوشارژ و سیستم تعلیق چهارسلندر باکستر به خوبی مشتاقان این برند را برای نسل بعدی منتظر نگه می‌دارد.
این خودرو دارای برچسب قیمت رقابتی ۳۸۱۹۰ دلاری بوده و دارای تیراژ تنها ۱۰۰۰ عددی است که البته با چرخ‌های طلایی ۱۸ اینچی BBS عرضه شده است.


2015-volkswagen-golf-r
Volkswagen Golf R
آخرین خودرو در لیست ما که به طور یقین یک نسخه قدرتمند از خودروساز آلمانی فولکس واگن است که دارای سیستم تمام محرک ۴Motion به همراه یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۲۹۲ اسب بخاری است.
این خودرو قدرتمند دارای شروع قیمت ۳۶۵۹۵ دلاری است و در ضمن دارای شتاب صفر تا صد در ۴٫۹ ثانیه است که حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است تا قدرتمندتری‌هاچ بک تاریخ فولکس واگن لقب بگیرد.

منبع: خودروسازی

کد خبر 44189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha