کد خبر 44311
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
رونمایی فیسکر از Thunderbolt

پرشین خودرو: شرکت فیسکر که طرح های سفارشی خودروهای روز را هر از چندگاهی رونمایی می کند در جدیدترین فعالیت خود از Thunderbolt رونمایی کرده است که بر پایه یکی از محصولات آستون مارتین بنا شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، این خودرو که در پیش روی شماست دارای نام “Thunderbolt” است و توسط طراح معروف خودرو هنریک فیسکر بر روی Aston Martin V12 Vanquish Coupe اعمال شده است تا این خودرو پیش تر از پیش دوست داشتنی و جذاب باشد.

fisker-assd-thunderbolt-12-001

شرکت فیسکر امروز از مدل مذکور در Amelia Island Concours d’Elegance رونمایی کرد که دارای بدنه سفارشی آزاد به همراه مقادیر زیادی فیبر کربن است که با سیستم روشنایی بسیار جالب خود به گونه ای یادآور طرح‌های پیش از این شرکت مذکور است.
در داخل کابین خودرو شاهدفناوری بسیار جدید ۱۱٫٫۶ اینچی صفحه کنترل منحنی از سوی پاناسونیک هستیم که برای نخستین بار است که این فناوری در یک خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

fisker-assd-thunderbolt-12-005

به گزارش خودروسازی، پاناسونیک اعلام کرده است که این سیستم زاویه دید بسیار مطلوبی را برای راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع قرار می‌دهد و البته بقیه فضای داخلی خودرو ب خاطر رعایت عدالت جندان شاهد تغییر نبوده است چون به خوبی از سوی آستون مارتین مجهز شده است.
فیسکر در این مورد اعلام کرده است که خودرو مذکور به هیچ عنوان به مجموعه آستون مارتین متعلق نبوده و در حال حاضر نیز این شرکت هیچ گونه برنامه ای برای ساخت نمونه‌هایی از این خودرو برای مجموعه‌های خصوصی ندارد ولی این شرکت به اندازه کافی توان این را دارد که به تقاضاهای مشتر در صورت نیاز به تولید خودرو در صورت تشخیص بپردازد.

کد خبر 44311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha