کد خبر 47527
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
پل عابر پیاده کیانپارس اهواز فرو ریخت

پرشین خودرو: بر اثر برخورد کامیون، پل عابر پیاده واقع در جاده ساحلی اهواز در منطقه کیانپارس فرو ریخت.

به گزارش «پرشین خودرو»، ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه شب جمعه، یک دستگاه کامیون با وجود بالا بودن جک خود با سرعت به پل عابر پیاده واقع در منطقه کانپارس اهواز در جاده ساحلی برخورد کرد که بر اثر شدت برخورد، پل در جا فرو ریخت.

این حادثه باعث فوت راننده کامیون و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد. ضمن اینکه بر اثر فرو ریختن این پل، ترافیک سنگینی که در این جاده پر رفت و آمد ایجاد شد که خودروها در نهایت مجبور به تغییر مسیر خود شدند.

در همین خصوص، رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۳ و پنج دقیقه جمعه شب یک دستگاه تریلر با پل عابر پیاده روبروی کتابخانه مرکزی خوزستان (جاده ساحلی اهواز) برخورد کرد.

سقوط پل عابر پیاده اهواز

وی افزود: در این تصادف یک نفر مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، مدتی قبل نیز حادثه ای مشابه در منطقه کانتکس مسیر کوت عبدالله در اهواز نیز باعث فرو ریختن یک پل عابر پیاده در اهواز شده بود که در آن حادثه نیز راننده بر اثر بی احتیاطی و بالا ماندن جک خود، باعث فرو ریختن پل عابر پیاده شد.

این در حالی است که از مدت ها قبل، تردد کامیون ها و ماشین آلات سنگین در داخل شهر اهواز ممنوع اعلام شده ولی هیچگاه اجرای این قانون به صورت جدی رعایت نشده و رانندگان، همواره با بی احتیاطی های خود جان مردم را به خطر می اندازند .

کد خبر 47527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha