کد خبر 48311
۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
گران ترین هلیکوپترهای شخصی جهان

پرشین خودرو: به نظر می رسد هلیکوپترهای شخصی نیز از قافله لوکس بودن عقب نمانده و با برچسب های قیمت بالا دل ثروتمندان را ربوده اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، همیشه نقاطی در زندگی میلیونرها وجود دارد که انها احساس می‌کنند که نیاز به تغییر چشم انداز خود دارند.
بعد از ساخت قلعه و سرو کله زدن با کوسه‌های شخصی،برای آنان دشوار خواهد بود که به همان شیوه مردم عادی مناظر را مشاهده کنند و دوست دارند تا از سطحی دیگر به تماشای جهان بنشینند.
خوشبختانه پول توانسته است تمامی‌این مشکلات را حل کند و می‌توانید با داشتن پول کافی اقدام به خرید هلیکوپتر خصوصی کنید و برای این کارکافی است که چند میلیون دلاری پول داشته باشید و در ضمن یک هلی پد برای فرودو اوج گیری هلی کوپتر خود تدارک دیده باشبد.
هواپیماها ممکن است سریع تر باشند ولی نمی‌تواند مانند هلیکوپترها مناظر اطراف را به شما نشان دهند و در ضمن حداقل به یک باند برای فرود واوجگیری احتیاج دارید که در فضاهای شهری به کمک شما نخواهند آمد.
با هم به بررسی قیمت برخی از گران قیمت ترین هلیکوپترهای در دسترس برای استفاده خصوصی می‌پردازیم که البته باید به این نکته نیز توجه کنید که آمار فروش دقیق هلیکوپترهای ذکر شده بر اساس آنچه در سایت‌های مختلف علاقمندان هلیکوپتر اعلام شده است درج شده است و تولید کنندگان حتی یمت دقیق و یا تعداد فروش آنرا هیچ گاه اعلام نمی‌کنند.

airbus-h155-025-640x360-c
Airbus H155  با قیمت ۱۰ میلیون دلار
قبلا با نام Eurocopter EC155 شناخته می‌شد که البته ممکن است نام آن تغییر کرده باشد ولی همچنان همانند آن نام قبلی لوکس است.
این هلیکوپتر یکی از بززگترین علیکوپترها بای میلیونرها است که بسته به نوع پیکر بندی بین هشت تا ۱۲ سرنشین علاوه بر ۲خلبان در آن می‌گیرند و پنجره‌های بزرگ یک دید گسترده را در اختیار مسافران دو طرف قرار می‌دهد و در ضمن شامل امکاناتی همچون صندلی‌های چرم به همراه تهویه مطبوع بوده تا پرواز در یک کلام برای شما سرگرم کننده و راحت باشد.
مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری: ۸۵۷ کیلومتر   کروزاسپید :۳۲۴ کیلومتر در ساعت


agustawestland-aw139
AgustaWestland AW139 با قیمت ۱۲ میلیون دلار
در صنعت هلیکوپترسازی، برند AgustaWestland مترادف با کیفیت و هماهنگی است که به آن شهرت پیدا کرده استو از همین روی این محصول ۱۲ میلیون دلاری با کیفیت ترین محصول این برند است.
این هلیکوپتر دارای بزرگترین کابین در کلاس خود است و بدین ترتیب طراحی بزرگ آن این امکان را به شما می‌دهد تا انواع تنظیمات صندلی را در اختیار داشته باشبد و در ضمن سیستم جذب انرژی د هنگام فرود و برخاستن به شما این اطمینان را می‌دهد که کوچکترین تکانی بر شما و صندلیات وارد نشودو بنابرانی شما می‌توانید به راحتی به کار و استراحت خود بپردازید.
مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری: ۱۲۵۰ کیلومتر    کروز اسپید: ۲۰۶ کیلومتر در ساعت


 

Sikorsky S-76C

Sikorsky S-76C با قیمت ۱۲٫۹۵ میلیون دلار
نمونه اب از مهندسی آمریکایی، Sikorsky S-76 دارای دو موتور Turboméca Arriel 1S1 turboshaft است که سبک تر بوده و دارای قطعات کمتر از طراحی یک هلیکوپتر معمولی است و آرایش صندلی‌ها به گونه ای است که می‌تواند تا هشت مسافر را در خود نگاه دارد و بدین ترتیب برای یک میلیونر ماجراجو بسیار مناسب است.
مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری: ۸۳۲ کیلومتر   کروز اسپید: ۲۸۷ کیلومتر در ساعت


agustawestland-aw609
AgustaWestland AW609 با قیمت ۱۴ میلیون دلار
یک محصول عمود پرواز برای کسانی که کی هلیکوپتر غیر معمولی می‌خواهند و بدین ترتیب شما می‌توانید رد هر زمان و مکانی اقدام به ماموریت با دوبرابر سرعت یک هلیکوپتر معمولی کنید و به نوعی آینده یک هلیکوپتر لوکس را در اختیار دارید.
مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری: ۱۳۸۹ کیلومتر  کروز اسپید: ۵۱۰ کیلومتر در ساعت


 

bell-525-relentless

Bell 525 Relentless با قیمت ۱۵ میلیون دلار
یکی ازهیجان انگیزترین هلیکوپترهای لیست ما که یک نمونه پیشرو است که دارای ظرفیت ۲۰ سرنشین است تا به یک قصر شناور شبیه باشد تا به یک هلیکوپتر معمولی.
در ضمن این هلیکوپتر یکی از عجایب مهندسی است که از فناوری fly-by-wire به همراه سیستم راه یاب لمسی G5000H بهره می‌برد.
مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری: ۹۲۶ کیلومتر کروز اسپید: ۲۸۷ کیلومتر در ساعت


airbus-as332-l1e-vip-super-puma
Airbus AS332 L1e VIP Super Puma با قیمت ۱۵٫۵ میلیون دلار
یکی از سنگین ترین هلیکوپترهای ایرباس می‌تواند یک بار بزرگ از ۱۹ مسافر را نگاه دارد ولی با این حال این غول پیکر دارای سرعت بالایی است که در این کابین عظیم دارای امکاناتی همچون سالن، آشپزخانه و حمام است و به طور کلی برای یک خانه کامل متحرک مناسب و کافی است.
مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری: ۸۴۱ کیلومتر کروز اسپید: ۲۵۲کیلومتر در ساعت


sikorsky-s-92
Sikorsky S-92 با قیمت ۱۷٫۷ میلیون دلار
یک انتخاب مشترک در بین اکثر کشورهای جهان که مدل مذکور صندلی‌های کمتری نسبت به برخی دیگر از هلیکوپترهای در این لیست ارائه می‌دهد که دارای حداکثر ۱۰ مسافر است ولی با این حال دارای بهترین امکانات است که عبارت از صندلی‌های چرم و فضای کافی برای پاها و همچنین ذخیره سازی اجناس است.
در ضمن این هلیکوپتر دارای سیستم تهویه مطبوع و امکاناتی به مانند قصر ورسای در فرانسه است.
مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری: ۹۹۹ کیلومتر کروز اسپید: ۲۸۰ کیلومتر در ساعت


agustawestland-aw101
AgustaWestland AW101 با قیمت ۲۱ میلیون دلار
و حالا بزرگترین محصول AgustaWestland که البته برچسب قیمت آن ممکن است فک بسیاری را بیاندازد! که دارای همان ماهیت البته با یک فضای عظیم د داخل کابین با ظرفیت ۲۴ مساف است که یک موتور ۳ توربین این قلعه شناور را حمل می‌کند ودر ضمن دارای سرعت کروز اسپید ۲۷۸ کیلومتر در ساعت نیز است.
مسافت طی شده با یک بار سوخت گیری: ۱۳۶۰ کیلومتر کروز اسپید: ۲۷۸ کیلومتر در ساعت


Airbus H225 Super Puma
Airbus H225 Super Puma با قیمت ۲۷ میلیون دلار
این غول ۱۱ تنی آخرین عضو خانواده ایرباس سوپرپوما است که علاوه بر قابلیت حمل بیش از ۲۰ مسافر دارای قابلیت بلند کردن اجسام سنگین است و از همین روی در میان تیم‌های جستجو و نجات، برنامه‌های حفاری دریایی و تجاز ثروتمند بسیار محبوب است.
شما تمام ویژگی‌هایی که از یک هلی کوپتر انتظار دارید مانند کابین جادار، بدنه با کنترل سر و صدا، سرعت بالا و قابلیت‌های دوربرد یک سازه بسیار خوب را در اختیار خریداران قرار می‌دهد که شاید کمی‌سرعت آن پایین تر از برخی محصولات در این لیست باشد ولی به طور یقین گل سرسبد لیست ما است تا به حمل و نقل نخبگان اقدام کند زیرا بزرترین و گران ترین محصول لیست ما است.

منبع: خودروسازی

کد خبر 48311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha