دلیل دستیابی لکسوس به کیفیتی تمام‌عیار

پرشین خودرو: خودرو لکسس به کیفیت بی عیب و نقص خود مشهور است و این تعهد به ارائه بهترین، از لحاظ طراحی، عملکرد، مشخصات و تجهیزات است که غالباً در نظر سنجی رضایت مشتری منعکس شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، تلاش این كمپانی صرفاً به تولید ماشین محدود نمی شود، بلكه سال به سال پیشرفت و ترقی در این عرصه از اهداف اولیه این غول خودروسازی است.
از زمان معرفی لکسس در سال 1989، استانداردهای كیفیت روز به روز روند صعودی و رو به بالا داشته است. در سال 1985سرپرست ارشد مهندسانLS 400، ایچیرو سوزوکی در تاریخ یاد شده بالای 500 پروتكل در زمینه كیفیت به تصویب رساند كه همگی قبل از تولید خودرو و رسیدن به دست مشتری اجرایی شدند. اهم این پروتكل ها به استانداردهای NVH در راستای دستیابی به حداكثر دوام خودرو و آرامش و ایمنی در حین رانندگی به خصوص در مورد تكنولوژی خودروهای هایبریدی لكسس ، افزایش پویایی و تطابق زیست محیطی مربوط است. همچنین استفاده از عوامل استاتیک مانند افزایش حساسیت در عملكرد، كنترل و فرمان پذیری، كیفیت اجزای داخلی و طراحی ظاهری ازسخت گیری استانداردهای این كمپانی است.
علاوه بر پوشش طراحی و استفاده از اجزای منحصر به فرد در این خودرو، كمپانی مطمئن می شود كه كلیه مراحل از تولید گرفته تا مونتاژ، با رعایت بالاترین استانداردها در زمینه كیفیت صورت پذیرد.
تکنسین ها در هر یک از مراکز لکسس بریتانیا از این استانداردها آگاه هستند و جهت اطمینان در این زمینه مجهز به كلیه ابزارهای لازم جهت كنترل و بررسی هستند و این ها عللی هستند كه مشتریان لكسس را طی سال های متمادی به لذت از خودرو و وفاداری به این برند ترغیب می نماید.
برای مشاهده قیمت و شرایط فروش انواع لکسس در ایران به سایت www.irtoya.com مراجعه نمایید.

کد خبر 52006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha