سال آینده محصولی با برند ایران خودرو تولید خواهد شد

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعتقاد دارد «كیفیت، خدمات پس از فروش، صادرات و تولید محصول جدید»، اهداف اصلی ایران خودرو در دوره جدید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، هاشم یكه زارع كه در آیین افتتاح خط تولید انبوه سورن توربوشارژ سخنرانی می كرد، گفت: وقتی 2 سال پیش به ایران خودرو آمدم همه می دانند این شرکت چه مشکلات عدیده و چه بدهی های سنگینی به بانک ها و قطعه سازان داشت اما با مشاركت و همكاری همه عزیزان در مجموعه بزرگ ایران خودرو این مشکلات تا حد زیادی رفع شده است.
وی افزود: ‌با موفقیت هایی كه در زمینه طراحی و تولید قوای محركه و یا خودرو به دست می آوریم بیان ما در مذاكره با شركت های خارجی قوی تر می شود چرا که در زمینه طراحی بدنه، تریم داخلی و كفی در خودروسازی و قطعه سازی به توانایی های بالایی دست یافته ایم و درحال حاضر نیز تمركز اصلی مان بر طراحی پلتفرم است كه البته طراحی پلتفرم بدون توجه به قوای محركه سخن بیهوده ای است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان این كه كسب دانش فنی در بخش موتور، گیربكس و سیستم تعلیق به دانش تولید خودرو منجر خواهد شد گفت: در سال آینده خودرویی با برند ایران خودرو به بازار عرضه خواهیم كرد.
یکه زارع با بیان این كه در دولت گذشته وعده پرداخت هزار میلیارد تومان به ایران خودرو داده شده بود گفت :‌بیش از دوهزار میلیارد تومان سرمایه راكد ایران خودرو به صورت خودروی ناقص در كف كارخانه بود و آز ان طرف، ما به دنبال تسهیلات دولت بودیم. خوشبختانه با برنامه ریزی دقیقی که انجام دادیم با كامل كردن خودروها توانستیم سرمایه قابل توجهی را به تولید تزریق كنیم و به مشتریان تحویل دهیم.
وی در پایان با بیان اینکه بعد از دو سال زیان دهی، سهام ایران خودرو در سال 93 به سود دهی قابل توجهی رسیده است ادامه داد: صادرات یكی از رویكردهای اصلی ایران خودرو است و طبق افق ترسیم شده در سال 1404 ، تولید سه میلیون دستگاه خودرو هدف گذاری شده و یك سوم آن نیز به صادرات اختصاص خواهد داشت.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha