کد خبر 53115
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
BMW Alpina B7: خودرویی بی‌نظیر

پرشین خودرو: سری 7 خودروهای BMW خودروهای فوق العاده ای محسوب می شوند. آنها سریع بوده و بهره مندی از فناوری های پیشرفته آنها را به خودروهای فوق راحت و ایمن تبدیل کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سری 7 خودروهای BMW خودروهای فوق العاده ای محسوب می شوند. آنها سریع بوده و بهره مندی از فناوری های پیشرفته آنها را به خودروهای فوق راحت و ایمن تبدیل کرده است. اما در این میان کاربرانی وجود دارند که از قدرت و عملکرد خودروهای سری 7 این شرکت ابراز نارضایتی کرده و آنها را خودروهای ضعیفی قلمداد می کنند. کمپانی BMW برای مقابله با این ایده ها به تازگی با شرکت Alpina وارد قرارداد شده است تا BMW Alpina B7 را تولید کند. این مدل بزرگترین سدان نسخه M شرکت BMW می باشد.

آنها برای طراحی این خودرو مدل 750i xDrive را به عنوان مرجع قرار داده و بر روی آن کار کرده و در نتیجه امنیت، قدرت و راحتی آن را بهبود بخشیده اند. تاکنون اطلاعاتی از قیمت این مدل عرضه نشده است اما اطلاعات موتور آن بسیار شگفت انگیز می باشند.

موتور این مدل 4.4 لیتری و twin-turbo می باشد که قادر است قدرت موتور 445 اسب بخار را تولید نماید. این خودرو قادر است در مدت 3.65 ثانیه از سرعت 0 به 60 مایل برسد و در نتیجه در رده ابرخودروها قرار می گیرد. گشتاور این مدل نیز 494 پوند بر فوت می باشد. و این مشخصات حاکی از قدرت بی نظیر این خودرو می باشند. علاوه بر این شاسی و سیستم تعلیق این مدل نیز ارتقا یافته و گیربکس آن نیز 8 دنده ای شده است. قرار است پیش فروش این خودرو از ماه سپتامبر آغاز شود و به نظر می رسد قیمت آن اندکی گران تر از BMW 750i xDrive باشد که در حال حاضر با قیمت 97400 دلار عرضه می شود.

منبع: 9صبح

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha