خودروهای هیبریدی سهم بیشتری در بازار خواهند داشت

پرشین خودرو: مدیرعامل ایرتویا اعتقاد دارد خودروهای هیبریدی تویوتا می تواند سهم 40 تا 45 درصدی بازار خودرو در ایران را به راحتی به دست آورد.

به گزارش «پرشین خودرو»، عبدالرضا فهیمی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: چنانچه برخی مسائلی که برای مه شکن عقب خودروهای تویوتا ایجاد شد وجود نداشت، در حال حاضر سهم بیشتری از بازار خودروهای کشور در اختیار خودروهای هیبریدی بود.

مدیرعامل نماینده رسمی تویوتا در ایران اظهار کرد: به سفارش شهرداری تهران تعدادی از خودروهای هیبریدی وارد ناوگان تاکسیرانی شهر شده است که البته اگر برخی مسائلی که استاندارد برای واردات خودورهای تویوتا در ایران ایجاد کرده مرتفع شود قدر مسلم تعداد خودروهای هیبریدی بیشتر از تعدادی خواهد بود که اینک در کشور وجود دارد.

فهیمی با اشاره به خودروهای هیبریدی وارد شده در ایران و مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده است، توضیح داد: خودروهای وارد شده به دلیل مشکل مه شکن عقب همچنان گرفتاری هایی برای ایرتویا به وجود آورده است در صورتی که همین خودروها با همین مشخصات در کانادا مشغول تردد است و تصور می کنم به لحاظ وجود سرما و مه، درجاتی به مراتب شدید تر از ایران داشته باشد.

وی در همین رابطه ادامه داد: خودروهای هیبریدی «35 برابر» کمتر از خودروهای معمولی موجود در خیابان ها آلودگی تولید می کند و گسترش آن در شهر قدر مسلم در کاهش آلودگی هوا نقش موثری دارد.

مدیرعامل ایرتویا در پایان خاطرنشان کرد: مردم دیگر مانند گذشته موضع منفی در رابطه با خودروهای هیبریدی ندارند و این را میزان فروش این قبیل خودروها در کشور نشان می دهد چرا که در اوایل بسیاری تصور می کردند این نوع خودروها توان کمتری نسبت به دیگر خودروها دارند اما در حال حاضر و با گذشت زمان شکی وجود ندارد که قدرت برخی از این نوع خودروها حتی بیشتر از خودروهای معمولی است.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha