تصاویری گرافیکی منتسب به نسل جدید میتسوبیشی «لنسر» منتشر شد

پرشین خودرو: سال گذشته میتسوبیشی اعلام کرد در حال کار بر روی نسل جدید لنسر است. به تازگی تصاویر گرافیکی در وبسایت‌های معتبر خودرویی منتشر شده که از قرار معلوم به لنسر نسبت داده شده و گفته‌اند که نسل بعد میتسوبیشی لنسر این شکلی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، همانطور که احتمالا می‌دانید، به تازگی ابرهای تیره اقتصاد بر سر آینده میتسوبیشی سایه افکنه و با افشا شدن تقلب میتسوبیشی در خصوص مقدار مصرف سوخت خودروهایش، منجر به کاهش ارزش سهام این شرکت خودروسازی و فروش محصولات آن در بازارهای بین المللی شده و این یعنی درآمد کمتر برای سرمایه گذاری در پروژه‌های جدید.

حال نسل جدید میتسوبیشی لنسر هم جز پروژه‌های جدید میتسوبیشی به حساب می‌آید که سال گذشته مدیرعامل این کمپانی تولید آن را تایید کرده بود، ولی قطعا با بروز چنین مشکلاتی، برنامه‌ها و پروژه‌های تحقیق و توسعه میتسوبیشی چندماه یا چندسالی به تعویق خواهد افتاد و یا حتی مجبور به توقف کامل بعضی از آن‌ها خواهند شد که ممکن است میتسوبیشی لنسر هم جز یکی از آن‌ها باشد.


تصاویری که بر روی سایت بارگزاری شده، در واقع تصاویری گرافیکی نسبت داده شده به نسل جدید میتسوبیشی لنسر است که هنوز شرکت خودروسازی میتسوبیشی صحبتی در رابطه با آن‌ها نکرده است. ولی اگر این تصاویر را فعلا به عنوان نسل جدید میتسوبیشی لنسر فرض کنیم، می‌توان یک طراحی خوب و اسپرت را در جلو شاهد بود که حالا چاشنی جذابیت و طراحی امروزی به خورد آن داده شده است.


در عقب هم شاهد طراحی جدید هستیم، ولی بدون طراحی باله آیرودینامیکی بر روی درب صندوق عقب و یک دییفیوزر بزرگ‌تر در زیر سپر، بیشتر شباهتی به محصولات سدان آرام دارد تا خودرویی خشن و مسابقه‌ای همچون میتسوبیشی لنسر افسانه‌ای.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha