کد خبر 55390
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
آغاز حراج شماره‌های رند ایرانسل

پرشین خودرو: حراج شماره‌های رند ایرانسل از طریق پورتال ویژه حراج شماره‌های رند این اپراتور آغاز شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سیم‌کارت‌های ارائه شده توسط ایرانسل، سیم‌کارت یوسیم با قابلیت اتصال به آخرین نسل فناوری تلفن همراه (4G/LTE) است و به راحتی و بدون نیاز به برش، قابل تبدیل به اندازه‌های میکرو و نانو برای استفاده در انواع گوشی‌ها است. ایرانسل به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه ایران، هم اکنون 953 شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش شبکه 3G و 220 شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش شبکه 4G قرار داده است.

بر اساس این گزارش، برای شرکت در مزایده، مشترکان ایرانسل می‌توانند با استفاده از شماره تلفن همراه و رمز ورود کنترل حساب اینترنتی (eCare) خود به سامانه حراج الکترونیکی به نشانی rond.irancell.ir وارد شوند.

در این مزایده، شماره‌های رند ایرانسل در چهار دسته‌بندی مختلف با عنوان پلانتیوم، طلایی، نقره‌ای و برنزی عرضه شده است.

هر مشترک جهت شرکت در مزایده، باید حداقل 20 درصد از مبلغی را که تمایل دارد با آن وارد مزایده شود، از طریق درگاه اینترنتی موجود در پورتال ایرانسل به حساب معرفی شده واریز کند. این مبلغ به عنوان ضمانت شرکت در مزایده، تا تعیین تکلیف مزایده‌هایی که مشترک در آنها شرکت کرده در این حساب نگهداری خواهد شد. هر مشترک در مجموع تا سقف پنج برابر سپرده مذکور، امکان ارائه پیشنهاد خواهد داشت. در صورتی‌که مشترک جزء برندگان مزایده نباشد، سپرده شرکت در مزایده ظرف هفت روز کاری از زمان درخواست استرداد سپرده به وی برگشت داده خواهد شد.

تمامی مشترکان ایرانسل اعم از دائمی و اعتباری، حقیقی یا حقوقی، در صورت عدم وجود محدودیت ثبت‌نام سیم‌کارت جدید مطابق مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، می‌توانند با ورود به پورتال مزایده ایرانسل و پرداخت سپرده پیش‌بینی شده، نسبت به شرکت در مزایده و خرید امتیاز سیم‌کارت های رند اقدام کنند.

بعد از اتمام زمان هر مزایده، شخصی که بالاترین پیشنهاد را ثبت کرده باشد به عنوان برنده مزایده انتخاب خواهد شد و دو نفر بعدی نیز به عنوان رزرو اول و رزرو دوم انتخاب می‌شوند. این دو نفر در واقع دارای بالاترین پیشنهادها به ترتیب بعد از پیشنهاد فرد برنده هستند.

نوع شماره رند برنده شده از حیث اعتباری یا دائمی بودن توسط فرد برنده قابل تعیین است. در صورت انتخاب نوع دائمی، مبلغ 100هزار تومان به قیمت نهایی افزوده خواهد شد.

پس از اتمام تمامی مراحل مزایده و پرداخت مبلغ پیشنهادی و تعیین نوع شماره از لحاظ دائمی یا اعتباری بودن، شماره رند خریداری شده به نام فرد برنده صادر شده و بدون دریافت هزینه حمل، به نشانی پستی وی ارسال می‌شود. هنگام نخستین ورود به پرتال، کاربر باید نشانی پستی خود را مشاهده و تایید کند. در صورت برنده شدن در مزایده، سیم‌کارت پس از طی مراحل قانونی به همان نشانی ارسال خواهد شد.

تحویل و فعال‌سازی سیم‌کارت موضوع مزایده، صرفاً با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه جدید برای مشترکان ایرانی و گذرنامه برای اتباع غیرایرانی امکان‌پذیر خواهد بود.

مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند با مراجعه به کانال ویژه حراج شماره‌های رند ایرانسل در تلگرام به نشانی telegram.me/rondirancell از آخرین خبرها درباره این حراج مطلع شوند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha