کد خبر 55435
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
ثبت رکوردی دیگر از «فراری»

پرشین خودرو: یک مدل قدیمی از خودروی فراری با نام 250 GTO برلینتا متعلق به سال 1962 لقب گران‌قیمت‌ترین خودروی فروش رفته در مزایده‌های صورت گرفته تاکنون را به خود اختصاص داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، طبق آنچه رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند، این معامله در شهر کالیفرنیا انجام شده است و حکایت از مبلغ 38 میلیون دلاری دارد که پیش از این شرکت خودروساز آلمانی یعنی مرسدس بنز با 30 میلیون دلار این رکورد را برای خود حفظ کرده بود.

 

 

آن‌طور که مسئولان برپایی این مزایده اعلام کرده‌اند، مالک اول این خودرو، راننده فرانسوی مسابقات اتومبیلرانی، جو شلسر بوده که برای نخستین بار از آن در مسابقات سال 1962 به همراه هموطن خود هنری اوریه استفاده کرد. اوریه در یکی از مسابقات اتومبیلرانی که در ماه اکتبر همان سال برگزار ‌شد جان خود را از دست داد. پس از تصادف، این خودرو به یکی از اعضای ثروتمند خانواده‌ای ایتالیایی به نام فابریزیو ویولاتی واگذار شد. وی نیز طی سال‌ها از این خودرو در مسابقات مختلف بهره برد.

خبری از نام خریدار جدید این خودرو داده نشده است. طبق گفته لس‌آنجلس تایمز از مالکان مشهور این خودرو می‌توان به رالف لورن و نیک میسن رانندگان گروه پینک فلوید اشاره کرد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

کد خبر 55435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha