با «199دلار» به مالزی و تایلند بروید

پرشین خودرو: گروه ایرآسیا ایکس مسیر پروازی جدید خود را از تهران به کوالالامپور و بانکوک که به ترتیب توسط شرکت ایر آسیا ایکس مالزی (کد پروازِD7) و ایرآسیا ایکس تایلند (کد پروازXJ) اداره می شود را آغاز کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، پروازهای تهران به کوالالامپور(KLIA 2) و بانکوک (فرودگاه بین المللی Don Mueng)  سه بار در هفته از تاریخ 22 ژوئن 2016 از مبدا تهران آغاز به کار خواهد کرد.

مراسم آغاز این رویداد در پی نشست رسانه ای با میزبانی Datuk Kamarudin Meranun مدیرکل گروه اجرایی ایرآسیا ایکس به همراه Benyamin Ismail مدیر اجرایی شرکت ایر آسیا ایکس مالزی و Nadda Buranasiri  مدیر اجرایی ایرآسیا ایکس تایلند انجام شد.

بنجامین اسماعیل (Benyamin Ismail) مدیر اجرایی ایر آسیا ایکس در این مراسم اظهار داشت: امروز ما خرسندیم که در تهران حضور داریم تا مسیر جدیدی به شبکه پروازی مان که آسیا و استرالیا را به خاور میانه مرتبط میکند را اعلام کنیم.

وی افزود: ما معتقدیم که الان زمان مناسبی برای احیای دوباره پرواز مستقیم تهران به کوالالامپور است. زیرا  در طول 4 سال گذشته به طور فزاینده ای پرواز های خود را در مسیرهای کوتاه و بلند افزایش داده ایم که این به ایرانیان امکان دسترسی مقرون به صرفه به شبکه پروازی وسیع تری را فراهم می آورد.

نادا بوراناسیری (Nadda Buranasiri) مدیر اجرایی ایر آسیا ایکس تایلند، نیز خاطر نشان کرد: آغاز به کار ایر آسیا در تهران، دستاورد عظیمی برای ایر آسیای تایلند است، چراکه بعنوان اولین خط هوایی مقرون به صرفه ای است که خاورمیانه و مردم تهران را به بانکوک و فراتر از آن مرتبط می کند. پروازهای مستقیم تهران - بانکوک 3روز در هفته خواهد بود و به مسافران این اجاره را می دهد تا به راحتی و با نرخ مقرون به صرفه به بانکوک سفر کنند.

به گفته وی، مسافران می توانند علاوه بر شهر پرجنب و جوش بانکوک، با شبکه پروازی ایر آسیا به آسانی به سواحل معروف جهان در فوکت و کرابی و یا شهرهای شمالی زیبای چیانگ مای، و دیگر مقاصد گردشگری سفر کنند.

بوراناسیری افزود: ما معتقدیم که ایران بعنوان یک مقصد گردشگری دارای پتانسیل بالایی برای بازارگردشگری تایلند است وما مشتاقیم که کشور زیبای ایران را از طریق پرواز های راحت و با دسترسی آسان به مردم تایلند معرفی کنیم.

وی خاطر نشان كرد: همه ایرانیان می توانند  با استفاده از خدمات Fly Thru  با دیگر شهر های آسیا و استرالیا از طریق کوالالامپور و بانکوک مرتبط شوند و بار خود را در مقصد نهایی بدون دشواری گمرکی دریافت نمایند.  با این خدمات مسافران می توانند مسیر بین تهران تا سنگاپور را از طریق کوالالامپور و مسیر تهران به شانگهای را از طریق بانکوک سفر کنند و مسافت بین این شهر ها را تا حد امکان کوتاه کنند.

براساس این گزارش، کوالالامپور بعنوان یک مقصد گردشگری دارای مزایای زیادی از جمله فرهنگهای متنوع با زمینه های مختلف و تنوع زیاد غذایی که گردشگران زیادی را به سمت خود کشانده است. این شهر، خانه ای برای برج های دوقلوی پتروناس با معروفیت جهانی و همچنین دروازه ای برای ملاکا، میراث ثبت شده یونسکو که تنها 2 ساعت با هواپیمای بین المللی فاصله دارد می باشد. علاوه بر آن  کوالالامپور یک مرکز خرید مهم در منطقه بوده که برای هر بودجه ای مناسب است.

از دیگر سو بانکوک، پایتخت تایلند و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری دنیاست و به آسانی می توان عاشق این شهر پر جنب و جوش با مهمان نوازی گرم تایلندی ها و غذای خوشمزه تام یام، معبد های خیره کننده و بازار های خریدش شد.

گردشگران می توانند از معبد های بسیار این شهر و بازارها یا مراکز خرید با استفاده از قطار هوایی یا سوار بریکی از صدها توک توک (یک موتور سه چرخه) بازدید کنند. مسافران می توانند از سفر دریایی یک روزه فراموش نشدنی به هنگام سفر بر روی قایق در طول رود خانه Phraya برای مشاهده Wat Arun یا معبد  سپیده دم قبل از غروب خورشید لذت ببرند.

 

گروه ایرآسیا ایکس نرخ ویژه از 199  دلار برای سفرهای یکطرفه با صندلی های کلاس عادی در دو مسیر کوالالامپور و بانکوک و نیز نرخ ویژه 499 دلاربرای بلیط یکطرفه با صندلی های تختخواب شو در کلاس تجاری به کوالالامپور و نرخ  459   دلار برای بلیط یکطرفه به بانکوک را برای آغاز این مسیر جدید جشن می گیرد.

این نرخ ویژه برای رزرو آنلاین بلیط از طریق سایت (airasia.com) از هم اکنون تا تاریخ 29 می 2016 برای مدت سفر از 22 ژوئن 2016 تا 22 می 2017  در دسترس عموم قرار دارد.

اپلیکیشن موبایل ایرآسیا بر روی دستگاه های آیفون و اندروید و سایت موبایل (mobile.airasia.com) بعنوان راههای مناسب برای رزرو پرواز های تخفیف دار در دسترس است.

 

 همه نرخ های ویژه تنها برای مسیر های یک طرفه می باشد که  شامل مالیات هم می شود.

.

در مورد ایر آسیا ایکس:

 

ایر آسیا ایکس یک خط کم هزینه برای مسافتهای طولانی از گروه ایر آسیا می باشد که در حال حاضر به مقاصد مختلف در منطقه آسیا و پاسیفیک پرواز می کند.

هم اکنون این خط هوایی 20 مقصد در سراسر آسیا (هاندا، ازاکا، ساپورا، سئول، بوسان، تایپه، زیان، بیجینگ، هانگژو، چنگدو، شانگهای، دهلی نو، کاتاماندو)، استرالیا (ملبورن، سیدنی، پرث و گلد کوست)، نیوزلند (اوکلند) و خاورمیانه (جده و تهران) را با ناوگان اصلی خود متشکل از 29 ایرباس   300-330 که هر کدام دارای ترکیب  12 صندلی تخت خواب شوکلاس تجاری و 365 صندلی اکونومی  می باشد را اداره می کند.

این خط هوایی 19 میلیون مسافر را از زمان آغاز خدمات مسیر های طولانی اش در سال 2007 جابجا کرده است. ایر آسیا ایکس "جایزه جهانی بهترین خط هوایی با کابین های کلاس تجاری مقرون به صرفه "  و "جایزه بهترین خط هوایی با صندلی های کلاس تجاری مقرون به صرفه" در جوایز سالانه جهانی skytrax  خطوط هوایی را در 3 سال متوالی بین سالهای 2013 تا 2015 از آن خود کرده است.

کد خبر 55818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha