کد خبر 56067
۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
«آریو» رکورد زد

پرشین خودرو: همزمان با نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در استان بصره عراق خودروی دنده اتوماتیک آریو با بیشترین استقبال و متقاضی خرید روبرو شد .

به گزارش «پرشین خودرو»، در جریان برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بصره بزرگترین و مهمترین استان اقتصادی کشور عراق ، خودروی تولید داخل آریو با بیشترین میانگین درخواست خرید رکورد متقاضی خرید محصولات سایپا در نمایشگاه را به خود تخصیص داد . خودرو آریو تنها خودروی دنده اتوماتیک عرضه شده در نمایشگاه 4 روزه بصره بود که با استقبال بازدیدگنندگان عراقی مواجه شد .

بنا به گزارش های دریافتی از نمایشگاه بصره درخواست خرید و تسریع در صادرات این محصول تولید داخل از جانب بازدیدکنندگان بیش از تصور بوده و همین امر لازم می نماید تا برنامه ریزی های آتی صادرات این محصول با سرعت بیشتری پی گیری شود .

همچنین به منظور رانندگی آسان، مطمئن ، ایمن و استاندارد معلولین با نصب و مناسب سازی تجهیزات مورد نظر برای معلولین با بهترین کیفیت و آخرین استانداردها مربوطه خودروی آریو، مورد تحسین بازدیدگنندگان قرار گرفت .
گفتنی است در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره گروه خودروسازی سایپا با حضور شرکت های سایپا, سایپا شیشه و ایدکو و با هدف ارائه توانمندی های خود در این نمایشگاه حضور یافته و محصولاتی چون ساینا، تیبای ساخت اسکندریه عراق, تیبا2، وانت 151 کافه تریا و خودروی تیبای دوگانه سوز با در رده های بعدی خرید قرار گرفتند . این نمایشگاه عصر امروز پس از 4 روز به کار خود پایان داد .

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha