کد خبر 56150
۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
نمایش قطار برقی زیمنس در ایران

پرشین خودرو: به‌دنبال برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته شرکت زیمنس ایده قطار سریع‌السیر برقی خود را به‌عنوان زیرساخت ریلی مدرن و پایدار برای بازار ایران به‌نمایش گذاشت.

به گزارش «پرشین خودرو»، محسن نایب‌زاده، مدیرعامل زیمنس در ایران با اشاره به نیاز روزافزون شبکه حمل‌و‌نقل ایران به شبکه ریلی مدرن و سریع در حوزه‌های درون شهری، بین‌شهری و باربری اظهار داشت: ایده لوکوموتیو زیمنس در راستای پاسخگویی به نیازهای روزافزون نقل و انتقال مسافران، حمل بار و با توجه به شرایط آب و هوایی ایران طراحی شده است. نایب‌زاده ادامه داد: ما خود را به ایجاد تغییرات مثبت و اثرگذار در ایران متعهد می‌دانیم و از توسعه اقتصادی پایدار کشور پشتیبانی می‌کنیم بنابراین بهره‌گیری از فناوری‌های نوآورانه، دانش بومی و ابتکار عمل در پی‌ریزی زیرساخت ریلی مدرن، پرسرعت، کارآمد و امن در ایران را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. گ

گفتنی است ایده لوکوموتیو قدرتمند زیمنس که براساس قطار موفق و اثبات‌شده وکترون Vectron در اروپا طراحی شده، حداکثر سرعتی برابر با 200 کیلومتر بر ساعت دارد و گزینه بسیار مناسبی برای کاهش تعداد سفرهای بین شهری در ایران به شمار می‌رود. همچنین قابلیت آن را دارد که به عنوان قطارهای باربری مورداستفاده قرار گیرد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 56150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha