کد خبر 56861
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
برکناری وزیر صنعت تکذیب شد

پرشین خودرو: وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: جابجایی نعمت زاده از وزارت صنعت،معدن وتجارت در دستور دولت نبوده و خبر برخی رسانه ها مبنی بر تغییر نعمت زاده و جایگزینی شخص دیگر صحت ندارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، به نقل از شاتا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای با رد برکناری محمد رضا نعمت زاده از وزارت صنعت،معدن و تجارت تصریح کرد: متاسفانه برخی از رسانه ها هر چند وقت یک بار ، با انتشار شایعه جابه جایی مدیران موجب تشویش اذهان عمومی می شوند و این در حالی است که امسال تمام تلاش و وقت مسئولان دولت معطوف به رونق اقتصادی است و لازم است که رسانه ها نیز با همراهی تیم اقتصادی دولت به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی است کمک نمایند.

موضوع برکناری محمد رضا نعمت زاده از وزارت صنعت،معدن و تجارت از ابتدای فعالیت وی بارها مطرح شده است و حواشی زیادی پیش روی وی به ویژه در تعامل با خودرو ساز‌ها وجود داشته است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    این رو هر چه زودتر بردارید ابن جز ضربه زدن به صنعت چیزی بلد نیست بی رسواترین وزیر دولته
  • کامران وکیل ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    تداوم فعالیت ایشون با رصد نمودن عملکرد چند ساله ای که داشته اند، بیشتر موجب تشویش اذهان عمومی و ناامیدی از شعارهای دولت تدبیر و امبد است!