کد خبر 58014
۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹
استخراج رمز «وای‌فای» از سیستم اندروید

پرشین خودرو: نرم‌افزارها و روش‌های متعددی برای استخراج رمزهای شبکه‌های وایرلس ذخیره شده در سیستم‌عامل ویندوز وجود دارد، اما این روزها بسیاری از کاربران با استفاده از تلفن همراه و تبلت خود به بسیاری از شبکه‌های وای‌فای متصل می‌شوند و ممکن است به‌دلیل فراموش کردن رمز اتصال به وای‌فای، نیازمند استخراج این رمزها از دستگاه هوشمند خود باشند.

به گزارش «پرشین خودرو»، آیا می‌دانید تمام رمزهای مربوط به اتصال وای‌فای در دستگاه‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید در یک فایل ذخیره شده و براحتی قابل مشاهده است؟ دوست دارید استفاده از این ترفند را همین حالا تجربه کنید؟

پس از کسب اطمینان از روت بودن دستگاه، با مراجعه به یکی از لینک‌های زیر اپلیکشن ES File Explorer را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.

http://tiny.cc/click_esfile1

http://tiny.cc/click_esfile2

اپلیکیشن را اجرا کرده و پس از مراجعه به منوی اصلی آن از بخش Tools کلید مقابل گزینه Root Explorer را فعال کنید.

دوباره به منوی اصلی مراجعه کرده و از بخش Local روی Device فشار دهید سپس از فهرست پوشه‌های به‌نمایش درآمده به Data مراجعه کرده، روی Misc فشار داده و در نهایت وارد پوشه Wi-fiشوید.

در پوشه فایل wpa_supplicant.conf قابل مشاهده است. روی آن فشار داده و از فهرست اپلیکیشن‌های به‌نمایش درآمده برای اجرای این فایل، ES Note Editor را انتخاب کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید فهرستی از مجموعه شبکه‌های وای‌فای ذخیره شده در دستگاه شما شامل نام شبکه، رمز اتصال و نوع رمزنگاری براحتی قابل مشاهده، کپی یا ذخیره‌سازی هستند.





 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.









منبع: جام جم

کد خبر 58014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha