شاسی بلند جدید «میتسوبیشی» به شرط می آید

پرشین خودرو: میتسوبیشی تصمیم دارد خودروی شاسی بلندی بین ای.اس.ایكس و اوتلندر در سال ٢٠١٧ تولید و عرضه كند كه در صورت این اتفاق شاهد ورود این خودرو به بازار ایران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، داریوش بی ریا مدیرعامل گروه آرین سرمایه(نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی اس فرانسه در ایران)، با اعلام این خبر گفت: در سال جاری و با رشد ٣٠٠ درصدی نسبت به سال قبل ٣٥٠٠ تا ٤٠٠٠ میتسوبیشی در ایران عرضه خواهد شد.


به گفته وی، چنانچه محدودیت ورود خودروهای بالای ٢٥٠٠ سی.سی برداشته شود محصولات پاجرو اسپرت و پیكاپ به سبد خودروهای میتسوبیشی آرین موتور در ایران اضافه خواهد شد.


بی ریا در خصوص برنامه این شركت برای ورود خودروهای هیبریدی متذكر شد: یكی از مشكلات خودروهای هیبریدی باطری این محصولات است كه هنوز در مناطق گرمسیر امتحان خود را پس نداده است.


مدیرعامل آرین سرمایه ادامه داد: در حال حاضر دو دستگاه اوتلندر هیبریدی وارد كشور و تحویل سازمان محیط زیست شده است و تست های مختلف در شرایط آب و هوایی ایران بر روی آن صورت خواهد گرفت و در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایشات مشترك بین ما و طرف ژاپنی، شاهد عرضه خودروهای هیبریدی میتسوبیشی به ایران نیز خواهیم بود.


بی ریا با اشاره به اینكه برجام موجب شد تا بسیاری از محدودیت های قبلی بین آرین موتور و میتسوبیشی برداشته شود، تصریح كرد: در پسابرجام به دنبال گسترش شبكه فروش و خدمات پس از فروش برای خودروهای میتسوبیشی در جهت رضایت مندی بیشتر مشتریان خود هستیم.


خودروهای میتسوبیشی در ایران شامل هیچ فراخوانی نشده است


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فراخوان خودروهای میتسوبیشی كه به كیسه های هوای تاكاتا مجهز بودند و آیا این فراخوان شامل خودروهای موجود در ایران می شود یا خیر؟ تاكید كرد: آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران است و به همین دلیل هر فراخوانی كه از سوی میتسوبیشی در جهان ابلاغ می شود یك نسخه از آن برای ما هم ارسال می شود و باید بگویم هیچ یك از خودروهای میتسوبیشی موجود در ایران شامل فراخوان های میتسوبیشی نشده است.


بی ریا در پایان از عرضه به روز اوتلندر، ای.اس.ایكس و میراژ خبر داد و خاطرنشان كرد: ظرف ٤٥ روز آینده، عرضه خودرو لنسر نیز به روز صورت خواهد گرفت.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



 

کد خبر 60693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha