کد خبر 62114
۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
موتورآمبولانس ها به زودی می آیند

پرشین خودرو: رئیس اورژانس کشور با اشاره به جذب 3800 نفر و استخدام آنها در اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور گفت: آموزش همگانی برای افزایش سطح اطلاعات مردم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش «پرشین خودرو» بهنقل از فارس، پیرحسین کولیوند در نشست خبری مشترک مسئولین و مدیران ارشد سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص آمادگی اورژانس در زمان بحران، اظهار داشت: از نظر نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و منافع انسانی برنامه‌های مفصلی در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش‌بیمارستانی داریم.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم استفاده از موتورآمبولانس را در شهرهای بزرگ همچون تهران مدنظر قرار دهیم،‌ گفت: این موتورها در خیابان‌های تهران استقرار یافته و کارشناسان اورژانس اقدامات لازم را جهت تسریع کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان انجام می‌دهند.

وی از توسعه اورژانس هوایی با همکاری پلیس و شهرداری در تهران خبر داد و گفت: 7 دانشگاه علوم پزشکی طی چند ماه آینده آمبولانس‌هایی هوایی به اورژانس بیمارستانی آنها افزوده می‌شود.

رئیس اورژانس کشور با اعلام اینکه به زودی 3 هزار و 800 نفر به تیم اورژانس پیش‌‌بیمارستانی کشور افزوده می‌شوند،‌گفت: جذب نیروی انسانی در اورژانس مد نظر قرار دارد.

کولیوند خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و بازآموزی برای کارکنان اورژانس در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم آموزش همگانی را جهت افزایش سطح اطلاعات مردمی آنها داشته باشیم.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 62114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha