کد خبر 63892
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
قیمت خودرو در زنجان افزایش یافت

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه مشاوران مشاورین خودرو زنجان از رکود بازار خرید و فروش خودرو در زنجان خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته قیمت خودروها چند درصد افزایش داشت.

به گزارش «پرشین خودرو»،  ،محرم علی قنبری امروز اظهار کرد: طی یک ماه گذشته تولیدات خودرو از سوی شرکت‌ها کم شده بود و به همین دلیل بازار تشنه بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان کمبود تولید به تبع تقاضا افزایش پیدا می‌کند، اضافه کرد: از سه تا چهار روز گذشته عرضه خودرو در بازار افزایش است.

رئیس اتحادیه مشاوران مشاورین خودرو زنجان با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته قیمت خودرو چند درصد افزایش یافته است، افزود: میزان افزایش قیمت خودور قریب به ۱۵ درصد بوده است.

قنبری در ادامه با اشاره به اینکه قیمت «پرشیا و پراید» نیز افزایش پیدا کرده است، گفت: اغلب خرید و فروش خودرو در زنجان مربوط به پراید، پرشیا و پژو SD است.

رئیس اتحادیه مشاوران مشاورین خودرو زنجان با بیان اینکه مشتریان خودروهای خارجی نیز در زنجان خوب است، تصریح کرد: خودروهای خارجی به علت کیفیت مطلوبی که دارند، فروش خوبی نیز دارند، زیرا خرید خودروی خارجی سال ۲۰۱۰ نیز کیفیت بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: با این وجود بازار خرید و فروش در زنجان راکد بوده و تعریف چندانی ندارد.

رئیس اتحادیه مشاوران مشاورین خودرو زنجان با بیان اینکه اتحادیه مشاورین خودرو ۲۸۰ عضو دارد، اضافه کرد: ۱۹۵ نفر از اعضا دارای پروانه هستند.

قنبری با اشاره به اینکه صدور پروانه برای افراد متقاضی با رعایت شرایط تعیین شده صورت می‌گیرد، گفت: داشتن مکان با ۱۰۰ متر و همچنین مدرک تحصیلی مورد نیاز از جمله شرایط صدور پروانه است.

منبع:فارس

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha