جدیدترین تولید کننده‌ی موتورسیکلت در آمریکا شروع به کار کرد

پرشین خودرو: ونگارد جدیدترین تولیدکننده‌ی موتورسیکلت در ایالات متحده است که به‌تازگی شروع به فعالیت کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت موتورسیکلت‌سازی ونگارد از مدل جدیدی رونمایی کرده است که تصویر آن را در اینجا مشاهده می‌کنید. این موتورسیکلت قرار است در نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت منهتن که در مرکز جاویتز برگزار خواهد شد، رونمایی شود. ونگارد رودستر یک موتورسیکلت مفهومی ولی در عین حال کاملا کاربردی و قابل تولید است. ونگارد در این موتورسیکلت به جای آنکه به سراغ طرح‌های معمولی مانند هارلی دیویدسون و یا موتورسیکلت‌های کافه‌ای برود، سراغ یک طراحی اسپرت آینده نگرانه رفته‌ و طراحی صنعتی و زیبایی را در هم آمیخته‌ است.

بارزترین مشخصه‌ی ونگارد همین طراحی آن محسوب می‌شود. طراحی این موتور ساختارشکنانه است و به‌جای آنکه از یک شاسی استفاده شود، از خود پیشرانه به‌ عنوان قسمت اصلی ساختار موتورسیکلت استفاده شده است. همچنین یک سیستم اگزوز یکپارچه و محفظه‌ی میل‌لنگ شفاف در این موتورسیکلت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. یک نمایشگر تبلت مانند نیز در مقابل راکب قرار دارد که به دوربین دید عقب متصل است.

جزئیات فنی این موتورسیکلت هنوز اعلام نشده است اما برنامه‌هایی برای تولید آن در دستور کار قرار دارد. ونگارد در کنار این مدل به تولید دو مدل دیگر نیز خواهد پرداخت که یکی از آن‌ها از انواع کروزر و دیگری از انواع مسابقه‌ای است. این موتورسیکلت‌ها همگی در کارخانه‌ی این شرکت واقع در بخش بروکلین شهر نیویورک ساخته خواهند شد و قیمت آن‌ها حداکثر ۳۰ هزار دلار است.

منبع: زومیت

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 64012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha