کد خبر 64013
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
لامبورگینی یک بلندگوی جدید معرفی کرد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی لامبورگینی به کمک شرکت iXOOST یک بلندگو و پایه‌ی شارژر جدید ساخته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، اگر به فروشگاه لوازم صوتی محل خود سری بزنید، احتمالا می‌توانید یک بلندگوی بلوتوث مناسب را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار خریداری کنید؛ اما اگر پول اضافه دارید و نمی‌دانید آن را چگونه خرج کنید، لامبورگینی پاسخ شما را می‌دهد.

این خودروساز ایتالیایی به‌تازگی با کمپانی iXOOST برای ساخت یک بلندگو و پایه‌ی شارژر فوق‌العاده که در طراحی آن از مدل اونتادور الهام گرفته شده، همکاری کرده است. این بلندگو Esavox نام دارد و در ساخت آن از استانداردهای مشابه در تواید خودروهای لامبورگینی استفاده شده است.بنا بر اعلام لامبورگینی؛ این بلندگو به یک شاسی سه‌بعدی فیبر کربنی مجهز است و در آن از سیستم واقعی اگزوز اونتادور استفاده شده است. به‌علاوه، هر یک از بلندگوهای سرامیکی این سیستم به یک جاذب شوک نیز مجهز شده است.

 

بلندگوی لامبورگینی

 

از دیگر ویژگی‌های این بلندگو می‌توان به بلوتوث نسل چهارم، یک ورودی آنالوگ و یک خروجی ADC/DAC اشاره کرد. توان خروجی این بلندگو ۸۰۰ وات است و به لطف سیستم صدای فراگیر مجازی نسخه‌ی ۶.۱، صدایی فوق‌العاده تولید می‌کند. تمام قسمت‌های Esavox دست‌ساز هستند و شاید این تأثیرگذارترین ویژگی این بلندگو باشد.

در دنیای محصولات صوتی گران‌قیمت، این بلندگوی فوق‌العاده با برچسب قیمت ۲۴ هزار دلاری باعث می‌شود ساندبار 911 پورشه با قیمت ۳۰۰۰ دلاری خود همانند یک کالای ارزان‌قیمت به نظر بیاید.

 

 

 

منبع: زومیت

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 64013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha