کد خبر 64074
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

پرشین خودرو: شرکت «گیگابایت» (Gigabyte) یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دنیا را با نام Aero 14 معرفی کرد.

به گزارش«پرشین خودرو»، شرکت «گیگابایت» (Gigabyte) یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دنیا را با نام Aero 14 معرفی کرد. یک محصول مناسب بازی کردن که قدرت بالایی دارد و به کارت گرافیکی GTX 1060 مجهز شده است. همچنین مشخص شده که این لپ‌تاپ‌ها در چند مدل راهی بازار می‌شوند که از سخت افزارهای متفاوتی بهره می‌برند.
 
 گیگابایت یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دنیا را معرفی کرد


لپ‌تاپ Aero 14 به یک صفحه نمایش QHD مجهز شده و می‌توان میزان حافظه داخلی آن را به ۱ ترابایت SSD ارتقا داد. همچنین امکان این وجود دارد که بتوانید رم این محصول را تا ۳۲ گیگابایت هم افزایش دهید. یک باتری ۹۴٫۲۴ وات ساعتی هم روی آن قرار گرفته است. باید به این موضوع اشاره کنیم که لپ‌تاپ جدید شرکت گیگابایت تنها ۱۹٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد.

 گیگابایت یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دنیا را معرفی کرد


یکی از نقاط قوت لپ‌تاپ Aero 14 استفاده از کارت گرافیکی GTX 1060 با معماری Pascal است. همچنین مشخص شده که این محصول برای اجرای بازی‌‌های واقعیت مجازی هم مناسب خواهد بود. این محصول را می‌توانید به وسیله‌ی HDMI یا پورت Mini DisplayPort  به مانیتورهای ۴K هم متصل کنید.

 گیگابایت یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دنیا را معرفی کرد


شرکت گیگابایت گفته که علاقه‌مندان می‌توانند Aero 14 را در سه رنگ خریداری کنند که البته این رنگ‌ها تنها در کاور بالای لپ‌تاپ تغییر می‌کنند. البته هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول اعلام نشده؛ اما به نظر می‌رسد که نباید مدت زمان زیادی برای خرید آن صبر کنید.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

منبع: برترین ها

 

کد خبر 64074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha