کد خبر 64351
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

پرشین خودرو: نخستین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی ۲۶ آذرماه در برج میلاد تهران برگزار میشود.

 به گزارش«پرشین خودرو»، نخستین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی ۲۶ آذرماه همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) در برج میلاد تهران برگزار می شود.
 

دومین دوره مسابقات ملی پله نوردی دوم مهرماه برگزار شد و در این دوره از مسابقات سه نفر از پله نوردان کشورمان از استان های تهران،قزوین و لرستان برگزیده شدند.

با توجه به استقبال ورزشکاران از برگزاری مسابقات پله نوردی، برج میلاد تهران با مشارکت فدراسیون ورزش های همگانی نخستین دوره مسابقات پله نوردی بین المللی را در ۱۶ دسامبر که همزمان با ۲۶ آذر ماه میلاد رسول اکرم صلوات الله علیه است، برگزار خواهد کرد.

در این دوره از مسابقات بین المللی شرکت کنندگانی از کشورهای استرالیا، آلمان، اتریش، غنا، نیجریه، فیلیپین، سنگال، سوریه، تاجیکستان، افغانستان شرکت کرده اند.

در این دوره از مسابقات، سه نفر برگزیده دومین دوره مسابقات پله نوردی که در دوم مهرماه در برج میلاد تهران برگزار شد، در کنار شرکت کنندگان خارجی به رقابت می پردازند.

 

 

منبع: مهر

کد خبر 64351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha