درخواست ممنوعیت فروش طرح روزانه ترافیک برای 4دی

پرشین خودرو:قرارگیری شاخص کیفیت هوای امروز تهران روی عدد 153 و ایجاد شرایط ناسالم برای همه گروهها باعث شد تا کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران برای فردا تصمیماتی را اعلام کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، ناصر مهردادی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران - با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط آلودگی هوای تهران و پایداری دما تا فردا و پیش بینی تداوم شرایط ناسالم برای امروزطبق هماهنگی اعضای کمیته شرایط ویژه آلودگی هوا امروززنگ ورزش کلیه مدارس استان در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین فروش آرم روزانه طرح ترافیک برای خودروها در شهر تهران امروزممنوع بوده و انتظار می رود شهرداری تهران در این خصوص و به لحاظ اهمیت سلامت شهروندان همکاری لازم را داشته باشد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین تصریح کرد: برای فردا فعالیت واحدهای معدنی شن و ماسه در سطح استان ممنوع خواهد بود.
مهردادی همچنین در توصیه هایی به شهروندان گفت: به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان ازتردد غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و سایر افراد نیز فعالیت های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنند.
منبع: ایسنا

کد خبر 64886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha