چهارصد متر  رکورد جدیدنیسان GT-R توسط گیدی چمدی

حتماً نام AMS Performance را شنیده‌اید. کمپانی تیونری که نیسان GT-Rs فوق‌العاده قدرتمند و سریع را عرضه کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، احتمالاً نام گیدی چمدی (Gidi Chamdi) را شنیده‌اید، کسی که با لامبورگینی گالاردو در یک مسیر ۸۰۵ متری از باند فرودگاه، رکورد حداکثر سرعت ۳۸۷.۳ کیلومتر در ساعت را به نام خود به ثبت رساند. هیجان سرعت با نیسان GT-R تیونینگ شده توسط AMS بازگشت و او رکورد حداکثر سرعت در چهارصد متر را برای مالکان نیسان GT-R در سراسر دنیا که آرزوی رسیدن به این سرعت را داشتند، به ثبت رساند.

این رویداد در پیست شتاب میلان واقع در ایالت میشیگان (نه ایتالیا) روی داد. گیدی با نیسان GT-R مسافت چهارصد متر را در زمان ۷.۱۴ ثانیه پیمود. سرعت او در حین عبور از خط پایان ۳۴۱.۲ کیلومتر در ساعت بود. Gidi حتی خودش هم تصور نمی‌کرد با چنین سرعتی مسافت را طی کرده باشد و تا قبل از اینکه هم‌گروهی‌هایش او را مطلع سازند، از ثبت رکوردش غافل بود.

کمپانی AMS Performance و آقای گیدی چمدی هر دو در خصوص پتانسیل بالقوه‌ی نیسان GT-R اتفاق نظر دارند. آن‌ها نمی‌گویند در آینده‌ای نزدیک این رویداد در ۶ ثانیه اتفاق می‌افتد؛ اما معتقدند نظیر آنچه روی داد، اتفاق نخواهد افتاد.

در ادامه خواهیم دید چطور گیدی با نیسان GT-R مسافت ۸۰۵ متری را می‌پیماید؛ البته این نمایش با آنچه او با گالاردو در مسیر مستقیم انجام داد، متفاوت است. اگر او در حین پیمودن مسافت چهارصد متر، به‌ سرعت ۳۴۱.۲ کیلومتر در ساعت رسیده باشد؛ در مسیر ۸۰۵ متری با توان کافی به سرعت طوفانی خواهد رسید.

منبع: زومیت

کد خبر 65103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha