کد خبر 65299
۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

پرشین خودرو: چند ماه پیش شرکت هواوی اعلام کرد بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند راهی بازار کرده است.

به گزارش«پرشین خودرو»،  شرکت هواوی در چند سال گذشته سعی کرده خودش را به یکی از بزرگ‌ترین برند‌های تولید کننده‌ی موبایل تبدیل کند و به نظر می‌رسد که کم‌کم به این هدف دست پیدا کرده است. این شرکت ویژگی‌های خوبی روی گوشی‌های جدیدش قرار داده و آن‌ها را با قیمت مناسبی هم راهی بازار کرده است. چند ماه پیش بود که هوای اعلام کرد بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند راهی بازار کرده و ۶ میلیون دستگاه P9 و P9 Plus فروخته است.
 
 هواوی ۱۰ میلیون P9 فروخته است

حالا این شرکت بار دیگر اعلام کرد که تا آخر سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۱۴۰ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند راهی بازار کرده و فروش گوشی‌های P9 هم به ۱۰ میلیون دستگاه رسیده است. این شرکت انتظار دارد که فروش این گوشی تا سال ۲۰۱۷ به ۱۲ میلیون دستگاه هم برسد.

البته بد نیست که فروش پرچم‌دار این شرکت را با سایر شرکت‌ها هم مقایسه کنیم. سامسونگ تنها در ماه اول توانست ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی S7 به‌فروشد. اپل هم در زمان عرضه‌ی آیفون ۶s توانست  در کمتر از یک هفته به فروش ۱۳ میلیون دستگاه دست پیدا کند. پس شرکت هواوی هنوز فاصله‌ی زیادی با بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی موبایل دنیا دارد؛ اما قطعا در آینده این فاصله را کم‌تر می‌کند.

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 65299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha