توقیف۱۹ دستگاه خودرو با جریمه بالای در مازندران

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه مازندران گفت: ۱۹ دستگاه خودرو با ۳۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار جریمه پرداخت نشده در محورهای مواصلاتی استان توقیف شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ محمدرضا خسرویان  اظهار داشت: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی ورانندگی، ماموران پلیس راه استان مستقر در محورهای مواصلاتی استان در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسائی ۱۲ دستگاه خودروی سواری با جریمه‌های بالای یک میلیون تومان شدند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: این خودروها که در مجموع دارای ۳۳۷ ملیلون و ۹۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده بودند توسط ماموران پلیس راه توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ خسرویان با اشاره به این که، برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهور، ماموران پلیس موظف‌اند خودروهای بالای ۱۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده را توقیف کنند، تصریح کرد: رانندگان این خودروها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

سرپرست پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگان، خواست با دریافت آخرین وضعیف خلافی خودروی خود نسبت به پرداخت جرائم معوق خود که امکان پرداخت اقساطی آن نیز میسر شده است، اقدام کنند تا در مسافرت‌ها با مشکل مواجه نشوند.

منبع: مهر

کد خبر 65912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha