تعمیر رایگان خودروهای آسیب دیده در شبه سونامی بندر دیر

پرشین خودرو: حادثه آب گرفتگی و وقوع سونامی بندر دیر خسارات زیادی را به خودروهای مسافران نوروزی وارد کرد اما سرعت عمل سایپا در این شهرستان و امداد رسانی سریع، موجب شد که خودروهای آسیب دیده مسافران در مدت کوتاهی آماده شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمدتقی بحرانی مالک نمایندگی سایپا در بندر دیر درباره عملکرد این نمایندگی در هنگام بروز بحران گفت: در نخستین دقایق بروز این حادثه ضمن اعلام وضعیت به ستاد طرح امداد نوروزی سایپا، با اخذ مجوز کلیه خدمات امدادی بدون دریافت کد اعزام و در همان لحظه انجام شد.

به این ترتیب خودروهای امدادی به صورت داوطلبانه به کمک حادثه دیدگان شتافتند و خودروهای آسیب دیده به داخل نمایندگی منتقل شد. وی ادامه داد: طول موج دریا به ۸ متر رسیده بود و به این ترتیب خودروهایی که کنار ساحل توقف کرده بودند دچار آسیب دیدگی شدید شدند.

عمده این آسیب بیشتر به بدنه خودروها وارد شده بود ، ضمن اینکه نفوذ آب شور دریا به داخل ماشین باعث بروز مشکلاتی در عملکرد خودرو شده بود. بحرانی ادامه داد: بالغ بر ۵۰ دستگاه خودرو اعم از سایر تولیدات داخلی و خارجی درنمایندگی سایپا پذیرش شد تا خدمات امدادی و تعمیرگاهی به آنها ارایه شود.

به دلیل حجم بالای خودروهای پذیرش شده در نمایندگی، قطعات مورد نیاز را به سرعت تامین کردیم و حتی کارکنان نمایندگی تا نیمه های شب مشغول تعمیر خودروها بودند.

وی گفت: تمام خودروها بدون دریافت هیچ هزینه ای تعمیر و حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت ترخیص شدند و به این ترتیب هم اعتبار برند سایپا حفظ شد و هم خاطره خوبی از این خدمات سریع و به موقع در ذهن مشتریان نقش بست.

بحرانی افزود: در تمام مدتی که مشغول تعمیر خودروهای آسیب دیده بودیم، از مشتریان نیز با صرف ناهار و شام پذیرایی می شد و حتی بعضی از آنها تا زمان اتمام کار تعمیرات و ترخیص خودرو در محل نمایندگی اقامت داشتند.

وی یادآور شد: همکاران سایپایدک در دفتر منطقه ای و همچنین فروش قطعات همکاری بسیار خوبی در پشتیبانی این خدمت رسانی به ما داشتند که بر خود لازم میدانم از آنها تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر 70588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha