کد خبر 70784
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
فیس لیفت لکسوس NX در راه است

پرشین خودرو: زیبا و جذاب، شاید کمترین چیزی باشد که بتوان در وصف سری محصولات NX شرکت خودروسازی لکسوس بر زبان آورد.

به گزارش پرشین خودرو، خودرویی بی نهایت جذاب و زیبا که توسط نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران، یعنی ایرتویا هم شاهد عرضه و خدمات پس از فروش آن در مدل‌های NX 200t و همچنین مدل هیبریدی NX 300h در بازار کشور هستیم، حال اخیرا یک تصویر پیش نمایش از مدل‌های جدید آن توسط کمپانی خودروسازی لکسوس ارائه شده است که از قرار معلوم قرار است در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین به طور رسمی معرفی شود.

باتوجه به اطلاعات ارائه شده در وبسایت منبع، می‌توان به این موضوع اشاره داشت که شرکت خودروسازی لکسوس پس از سه سال فعالیت برند NX در بازارهای جهانی، حالا قصد دارد نسخه‌ای فیس لیفت از آن در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین معرفی کند تا چند سال دیگر قبل از معرفی یک نسل کاملا جدید از لکسوس NX وقت بخرد و همچنان فروش آن را در بازارهای بین المللی تضمین کند.

هرچند با توجه به تصویر ارائه شده که در آن چراغ‌های پیشانی پیشرفته‌تر و همچنین یک جلوپنجره جدید دیده می‌شود، می‌توان یک فروش بهتر را هم برای سری شاسی بلندهای NX پیش بینی کرد.

فرق بین دو مدل فعلی لکسوس NX 200t و NX 300h هم مربوط به پیشرانه بکار رفته در آنان می‌شود که بر روی نسخه NX 200t از یک پیشرانه توربوشارژر 2 لیتری چهار سیلندر با حداکثر قدرتی 235 اسب بخاری استفاده شده است که حداکثر گشتاور آن به 350 نیوتن متر رسیده و می‌تواند به یک شتاب صفر تا صد 7.2 ثانیه دست پیدا کند.

اما در مقابل برای نسخه NX 300h می‌توان به یک سیستم محرک هیبریدی اشاره داشت که پیشرانه درون سوز بنزینی آن از نوع 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بوده و با مصرف سوختی 7.7 لیتری در هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، تنها 194 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که به همراه یک موتور الکتریکی تاثیر آن در عمل شتاب صفر تا صد 9.2 ثانیه‌ای شده است.

حال برای مدل‌های فیس لیفت لکسوس NX باید دید که شرکت خودروسازی لکسوس چه برنامه‌ای ترتیب داده است. از تغییرات ظاهری این ماشین که مطمئن هستیم، ولی باید دید که در بخش مولد قدرتی لکسوس NX چه پیشرانه‌های جدیدی تدارک دیده شده است.

کد خبر 70784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha