کد خبر 71874
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
حجم ترافیکی در جاده های زنجان سنگین است

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در حال حاضر حجم ترافیکی در سطح جاده های استان زنجان سنگین است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کردو افزود: در حال حاضر بارترافیکی در جاده های استان زنجان سنگین است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به شلوغی جاده ها مورد خاصی در جاده های استان زنجان رخ نداده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی یک ماهه سال ۹۶ وقوع تصادفات در جاده های استان زنجان کاهش خوبی داشته ولی علت بیشتر تصادفات عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

شیر محمدی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

شیر محمدی تاکید کرد: زنجان یک استان عبوری است و بیشتر جاده ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پار کینگ اقدام به استراحت کنند و اصلا رانندگی نکنند و در هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در جاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی آید توقف کنند.

وی افزود: رانندگان در شب از رانندگی خود داری کنند چرا که دید بسیار کم می شود واز رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند و در این بازه زمانی که ترافیک سنگین است و این وضعیت تا پایان تعطیلات ادامه دارد از این تخلف جلوگیری کنند.

مهر

کد خبر 71874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha