کد خبر 72033
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
اطلاعات جدید از هیوندای ix35 +تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای معمولا برای ترغیب مشتریان بازارهای خاص خود از جمله انگلستان، آمریکا، چین و ... مدل‌های ویژه و انحصاری برمبنای محصولات استانداردش تولید می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، حال این خودروساز کره‌ای برای ترغیب مشتریان چینی خود هم یک مدل انحصاری از خودروی هیوندای ix35 آماده کرده و در جریان نمایشگاه بین المللی شانگهای چین به همراه ix25 معرفی کرده است که در ظاهر خود تفاوت‌های بسیار زیادی با نسخه‌های بین المللی دارد.

 


خودروی هیوندای ix35 جدید که در بازارهای بین المللی و یا حتی بازار ایران، با نام "توسان" شناخته می‌شود. حالا با یک ظاهر کاملا جدید در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین ظاهر شده است، ولی همیشه داشتن یک ظاهر جدید دلیل بر خوب بودن آن نمی‌شود، چون با یک مقایسه ساده میان هیوندای ix35 بازارهای بین المللی و چیزی که در نمایشگاه شانگهای چین رونمایی شده است، می‌توان به جدید بودن آن پی برد، ولی در مقابل زیبایی آن به شدت کاهش پیدا کرده و از الگوهای طراحی نامناسب و ساده‌تر نسبت به نسخه‌های بین المللی برای شکل گیری چهره این شاسی بلند استفاده کرده‌اند.

 

دو نیروی 160 اسب بخاری و 170 اسب بخاری هم حاصل فعالیت دو پیشرانه مختلف بنزینی در زیر کاپوت هیوندای ix35 است که نیروی 160 اسب بخاری برخاسته از یک موتور 2 لیتری بنزینی و همچنین نیروی 170 اسب بخاری هم استخراج شده از یک موتور 2.4 لیتری بنزینی است که شرکت سازنده برای فعالیت این خودرو در چین مورد استفاده قرار داده است.

کد خبر 72033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha