«بایک موتورز» چین خودروساز آلمانی را احیا می کند+تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی بایک موتورز چین که با تصاحب برند بورگوارد آلمان پس از ورشکستکی اقدام به احیای این برند آلمانی کرده بود تولید نسخه جدید و شاسی بلند بی.ایکس7 را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرشین خودرو، این مدل شاسی بلندی به نام BX7 بود که در سال 2016 عرضه آن شروع شد. BX7 در چین به تولید رسید و اثبات کرد که می تواند موفقیت برای بورگوارد باشد.

در هشت ماه نخست عرضه بیش از 30 هزار دستگاه BX7 به فروش رسید که نقطه عطفی محسوب می شد. یک ماه پیش بورگوارد تصمیم گرفت مدل دومی را در چین عرضه کند. مدل دوم با نام BX5 عرضه شده و انتظار می رود مدل شاسی بلند کوپه ای به نام BX6 نیز بزودی از راه برسد.

پیشتر این شرکت اعلام نمود که می خواهد نسخه الکتریکی از BX7 را عرضه داشته و یک کارخانه در برمن آلمان تاسیس کند. بورگوارد پیشینه 50 ساله داشته اما متاسفانه با ورشکست شدن نتوانست برند خود را نجات دهد.

اگرچه مدتی قبل BAIC به خریداری آن پرداخت. مدل الکتریکی BX7 در حقیقت BXi7 نامیده شده و در جریان نمایشگاه شانگهای از آن رونمایی شد. از ویژگی های نسخه الکتریکی باید به جلوپنجره مشبک بازطراحی شده، خوشه ابزار دیجیتالی تجدیدنظر شده و برخی دیگر اشاره داشت. باتری BXi7 توسط شرکت ال جی تامین می شود که با شرکت های دیگری چون فولکس واگن، جنرال موتورز نیز همکاری دارد.

BXi7 در کارخانه برمن آلمان بورگوارد به تولید می رسد و این کارخانه قرار است به عنوان مقعر تولید خودروهای الکتریکی بورگوارد انتخاب شود.

ساخت کارخانه در سال 2018 آغاز شده و سال 2019 نیز کار خود را شروع می کند. بورگوارد می خواهد در اروپا حضور پیدا کند اما مشخص نیست آیا در بازار ایالات متحده حضور پیدا می کند یا خیر.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر بود.

کد خبر 72050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha