کد خبر 72055
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۳
ابرخودروی بی.ام.و در راه است!؟

پرشین خودرو: بی‌ام‌و قصد دارد در آینده‎ای نه‌چندان دور، یک ابرخودرو با جدیدترین تکنولوژی روانه بازار کند.

به گزارش پرشین خودرو، زومیت نوشت: شایعات در مورد ساخت ابرخودرو توسط بخش M بی‌ام‌و در چند سال اخیر بسیار شدت گرفته است؛ ولی هیچ نشانهای از تحقق این شایعات وجود ندارد. به‌طور قطع طرفداران بی‌ام‌و امید خود را هیچ‌گاه از دست نمیدهند و ظاهراً این خودروساز آلمانی هم قصد ندارد تسلیم شود.

 نماینده فروش و بازاریابی بخش M در مصاحبهای با سایت خبری Drive، از وجود تصمیمات داخل سازمانی مبنی بر ساخت یک ابرخودروی قدرتمند خبر داده است. پیتر کوینتوس اظهار کرده است که هیچ عجلهای برای ساخت این ابرخودرو وجود ندارد و اولویت بخش M، تمرکز بر مسائل دیگری است. هرچند برنامه‌ریزی عجولانهای در کار نیست؛ ولی تولید ابرخودرویی که از فناوری هیبریدی بهره میبرد قطعی است.

بی ام و ابرخودروی هیبریدی

کوینتوس می‌گوید:

 شرکت بی ام و تعدادی طرح مفهومی برای این ابرخودرو در نظر دارد و نمای ظاهری آن تقریباً نهایی شده است. در همین حین، ما مأموریت داریم تنوع محصولات سری M را افزایش دهیم و بر خودروی دوستدار طبیعت i8، تمرکز کنیم.

 به گفته کوینتوس، بحثهای زیادی در مورد آینده خودرویهای برقی پلاگین اسپرت در شرکت بی‌ام‌و صورت گرفته و خودروی i8 Spyder نمونه موفق تصمیمات این خودروساز آلمانی است که به‌زودی عرضه میشود.

بی ام و ابرخودروی هیبریدی

در حالی که بی ام و، ما را همچنان منتظر نگه میدارد، شرکت مرسدس بنز AMG در حال توسعه یک ابرخودروی جدید است که تکنولوژی ساخت آن غالباً از روی خودروهای فرمول یک اقتباس شده است.

کد خبر 72055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha